Avatar billede malanko Nybegynder
06. februar 2003 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD-drev

Hej Jeg har et meget kort og enkelt sp.
Kan et alm DVD-drev afspile SVCD?
Hvordan kan man se om ens drev kan det hvis svaret er ja?

Mit drev kan godt afspile alm. Divx og virker ellers uden problemer, men når jeg skal afspile en SVCD med Powerdvd eller andre programmer virker det ikke.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
06. februar 2003 - 11:27 #1
Et enkelt svar: Ja! :) Faktisk kan du afspiller SVCD med et ganske almindeligt drev. Prøv evt. med Media Player eller WinDVD i stedet. Jeg har ikke selv haft særligt meget held med PowerDVD i fortiden.
Avatar billede malanko Nybegynder
06. februar 2003 - 11:34 #2
Tak for hjælpen mufoxe!
Men jeg har vist også prøvet WinDVD uden resultat! jeg har dog ikke prøvet mediaplayer. Jeg har nemlig lavet SVCDen vha. af CD copy i Nero, jeg havde nemlig selve SVCDen som en bin fil i et virtuelt drev oprettet med daemon tools.  Derefter var det ingen sag at lave en cdcopy af det virtuelle drev.  Jeg har så kontrolleret den brændte CD og den var identisk med den virtuelle, eneste forskel var at jeg godt kunne se modeltog filmen fra det virtuelle drev, mens jeg ikke kunne med den brændte CD.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
06. februar 2003 - 12:25 #3
Det lugter af en fejlbrænding.