Avatar billede prins Nybegynder
16. februar 2003 - 22:44 Der er 4 kommentarer

Logo til chatportal

Hej jeg har en chat side der hedder: ChatOnline.dk
Det er en 3d tekstchat, med 3d ting, rum, lejligheder osv. Men det er sådan set lidt lige meget. På logo'et skal der være et slags højhus, måske lidt aflangt. Der skal stå ChatOnline.dk, hvis det laves i photoshop, vil jeg gerne have filerne med, så jeg kan redigere i logoet. Der skal stå noget med: Danmarks største 3d tekstchat!
Avatar billede flashers Nybegynder
17. februar 2003 - 15:19 #1
noget omkring størrelsen ville være godt 1 x 1 px eller
Avatar billede galan Nybegynder
17. februar 2003 - 16:10 #2
Forsøger mig nok senere. Dog tror jeg at Danmarks største 3d chat er en smule overdrevet. Der er jo allrede n.dk/Højhuset og Hotellet.dk ... men ok alle har jo ret til at forsøge sig :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. februar 2003 - 17:21 #3
Hvis I søger en partner så skriv til Thomas@codevision.dk
Jeg er asp programmør og medejer af et web-bureau - Codevision.dk
Jeg koder udelukkende microsoft platform - ikke linux.
Avatar billede backside Nybegynder
25. februar 2003 - 19:19 #4
coolstar>> Du glemte link til dit logo....