Avatar billede lars_lemming Praktikant
19. februar 2003 - 16:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SoundBlast Live! type CT4830, hvordan installere jeg det?

Jeg har lige købt en brugt computer (fra et konkurs bo af et velrenomeret firma), hvor der er installeret et SoundBlast Live! type CT4830 lydkort - men jeg fik ikke noget software med til det!
Alle de drivere og applikationer jeg har prøvet at hente til dette kort - og det er ved at være mange - siger når jeg har prøvet at installere dem at de skal have en "installation disk" først!
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Maskinen køre Win98SE!
På forhånd tak
Lars
Avatar billede lars_lemming Praktikant
19. februar 2003 - 16:18 #1
Jeg skal lige sige at det nærmeste jeg nok er kommet en løsning er her: http://www2.driverguide.com/uploads/uploads17/26120.html, hvor filen dog er beskadiget!
Lars
Avatar billede kamazo Nybegynder
19. februar 2003 - 16:27 #2
Sikker på at det er et Soundblaster Live type CT4830 ?

Jeg kan ikke finde det på www.soundblaster.com

Kig på kortet, der skulle gerne stå noget
Avatar billede Noone Nybegynder
19. februar 2003 - 16:49 #3
http://dk.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?prod=5

Der skulle gerne være noget.. Mere specifikt lader det til at det er den her du skal ha'. http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=1831
Avatar billede Noone Nybegynder
19. februar 2003 - 16:51 #4
Avatar billede lars_lemming Praktikant
19. februar 2003 - 17:13 #5
Tak for hjælpen chanoa, du får lige lidt til kontoen!
Avatar billede lars_lemming Praktikant
19. februar 2003 - 17:16 #6
Hvordan giver jeg egenligt dig de point chanoa?
Avatar billede Noone Nybegynder
19. februar 2003 - 17:25 #7
Først og fremmest skal jeg lægge et svar, og det har jeg ikke planer om.
Avatar billede lars_lemming Praktikant
27. september 2007 - 10:52 #8
luk