Avatar billede grimpus Nybegynder
19. februar 2003 - 22:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musen vil ikke scrolle/rulle-Logitech

Jeg har 2 pc'er - begge med win2000 , begge med logitech's nyeste officielle drivere . Begge har samme muse model med 2 knapper + rullehjul (trådløs) .. kort sagt alt er ens (så vidt jeg kan se ..for noget er der jo) .
Men den ene kan jeg rulle vinduer med rulleknappen (scrolle) - den anden kan ikke .

Jeg har skiftet mus og prøvet 2 andre der hvor det ikke virker (dog ikke den anden der virker) - uden held (disse 2 ruller på andre pc'er)

Nogen der har ideer eller har oplevet lignende ?

Tak for alle svar !
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. februar 2003 - 22:12 #1
Ok du har installeret nyeste drivere, men har du også konfirgureret dem? Gå i kontrolpanelet - mus - her er en masse faneblade alt efter hvilken driver som er installeret og her kan du få samtlige knapper til at gøre det du ønsker.
Avatar billede grimpus Nybegynder
19. februar 2003 - 22:23 #2
jo det har jeg - og det er ens på de 2 pc'er også . har forsøgt at rykke rundt og se , men knappen får ikke vinduet til at rulle.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. februar 2003 - 22:53 #3
Takker for point, men vi skal da have din mus til at virke. Prøv at højreklikke på denne computer. Gå i egenskaber - enhedshåndtering - ned i musen - marker musen - egenskaber - opdater driver. Hvis det heller ikke lykkedes herefter skal du i enhedshåndtering markere din mus og klikke på fjern. Nu skal du så genstarte din pc og den vil finde ny mus. Installer driver, når du så genstarter efter installationen skulle du gerne få mulighed for at indstille din mus. Pøj pøj, jeg vil godt vide hvordan det går.