Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2003 - 13:27 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Vudering

Hej experter....

Jeg har siddet og leget lidt med et design, og ville gerne høre lidt konstruktivt kritik til det.

link: http://www.questis.dk/1/

mvh.
Questis
Avatar billede gamer61 Nybegynder
20. februar 2003 - 13:35 #1
(Fint design)
(overskuelig)
(Pæne farver)
(Måske skulle forside teksten være lidt større)
Avatar billede gamer61 Nybegynder
20. februar 2003 - 13:35 #2
Jeg kan især godt lide den orange linie :)
Avatar billede exp Juniormester
20. februar 2003 - 13:38 #3
Ganske udemærket - lidt grafiktung, men pæn.

Husk mouseover på knapperne, såfremt de skal holdes i grafik.

Enig med gamer61 i at der skal større tekst til (og måske ikke lige fed tekst til  brødtekst)

Grafikoptimering bør forekomme på grafikken med de gule ringe.

9@13
/exp
Avatar billede htmlaga Nybegynder
20. februar 2003 - 13:39 #4
Rigtig god kontrast i farverne. Dog kan jeg ikke rigtig se hvad illustrationerne i det orange forestiller (det er måske også ligemeget).
En eller andet form for animation ville ikke skade, f.eks. i menuen.

Siden er som den ser ud nu meget overskuelig, det er dog svært at vurdere og den også vil være det efter de resterende sider er på plads.

Rasmus Aagaard
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2003 - 13:44 #5
skal siges at grafikken slet ikke er komprimeret eller noget endnu. og det er med til at gøre siden så tung som den er :)
Avatar billede htmlaga Nybegynder
20. februar 2003 - 13:46 #6
Jeg synes du bør overveje at ændre skriftypen i menu 'overskrifterne' (Our services og More information).
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. februar 2003 - 14:37 #7
(1) Flot og enkelt design

(2) Det er nogle gode og venlige farver du har brugt

(3) En god inddeling du har lavet i menuen

(4) Synes du skal lave noget effekt på linksne

(5) Ved ikke rigtig hvad du skal gøre ved det, men synes der er meget spild plads i højreside
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2003 - 05:19 #8
Så har jeg fået skåret siden op, og lavet det som html, istedet for et billede:

http://www.questis.dk/1/ har det hjulpet på det ?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2003 - 05:38 #9
og endvidere om den bliver meget dårligere af jeg komprimerer grafikken.

kan ses her: http://www.questis.dk/1/copy/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. februar 2003 - 06:03 #10
questis >> Så vidt jeg kan se betyder det ikke det helt store rent kvalitets mæssigt at du har komprimeret grafikken.
Avatar billede xerex Nybegynder
21. februar 2003 - 10:38 #11
Det ser godt ud - Du burde dog ændre fonten til en non-serif-font - det passer bedre i den her sammenhæng. Og lad være med at mixe serif og non-serif tak ;) .. Hold dig til en af delene, hvis det endelig skal være. Du kunne også overveje at sænke "Our servives" (der skal vel står 'services' ?)- boxen lidt, så den går vandret med resten af designet.

Ellers er det fedt :)
Avatar billede htmlaga Nybegynder
21. februar 2003 - 11:02 #12
Gode rettelser i menuen. Jeg synes dog stadig du bør ændre skriftypen i menu overskrifterne.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 22:27 #13
takker for jeres kommentarer og tid.