Avatar billede chatonline Nybegynder
20. februar 2003 - 23:59 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Site vurdering

Hej,
hvis du keder dig så bedøm lige denne test side:
http://www.skyskraber.dk/chatonlineny.htm

mange tak! :-)
Avatar billede backside Nybegynder
21. februar 2003 - 00:02 #1
Tror der skal point på bordet før der er nogen der vil bruge tid på den.  ;)
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 00:11 #2
Ja :-)
Avatar billede Jman Praktikant
21. februar 2003 - 00:14 #3
hvad vil du ha bedømt ? ud over din manglende grafiske evner og talentløse generøsitet  :D
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 00:20 #4
Gider du uddybe?
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 00:22 #5
Prøv dog at være lidt mild... Bare nedbryd folks selvtillid. Idiot!
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 00:23 #6
Hvad så med dine opfindsomme domæne navne! Yir!! Jeg-er-god-til-at-lave-grafik.dk YEPS!
Avatar billede abpdk Nybegynder
21. februar 2003 - 00:23 #7
Det er vel som sådan en nogenlunde side, men der er et par ting jeg ikke forstår:

Hvorfor er scrollbarene på browseren blå...det passer ikke rigtigt ind.
Den store grå firkant der venter en på forsiden.

Derudover synes jeg også der er et eller andet over overskriften/logoet der irriterer mig. Det er som om det er brudstykker der bare er spredt omkring i toppen af billedet. En hvid baggrund er måske også en lige skarp nok overgang fra resten af siden.

Nu lyder jeg måske lidt negativ men jeg synes, for at sige det mildt, at der er set ALT for mange af den slags "tabel-sider" her på det sidste, så når man endelig vælger at bruge et alt for brugt og derfor uoriginalt design, at man godt kan gå lidt mere op i detaljerne.

6.5@13

//abpdk
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 00:35 #8
Tak! For en dejlig grafiks bedømmelse. Skulle bare lige se om jeg kunne gå videre med designet :-)
Avatar billede backside Nybegynder
21. februar 2003 - 02:15 #9
chatonline>> Kommentaren fra superior var nok en spøjs bemærkning til din gavmildhed ang. point. Læg mærke til :D i slutningen.
Udover det er der ikke meget at bedømme da intet virker andet en danban reklamer.
Avatar billede mal_t Nybegynder
21. februar 2003 - 08:07 #10
Tror du må på den igen! Dit design er for enkelt, set før og ikke gennemtænkt!
Og desuden, hvad med lidt points til os hårdt arbejdene mennesker?

/MaL_T
Avatar billede xerex Nybegynder
21. februar 2003 - 10:47 #11
Fjols superior. Fordi manden ikke er så grafisk erfaren, er der ingen grund til at hakke ned på ham. Og slår man et hurtigt blik på www.jman.dk , burde de ikke sås nogen tvivl om at du - ud fra det site - skulle være den sidste til at kommentere hans grafiske evner. Og jeg tror de færreste giver svar på spørgsmål herinde, for pointenes skyld - man er her for at få hjælp, og give hjælp.

For at give noget hurtigt feedback til dit site chatonline, så burde du måske droppe dine scanlines i baggrunden, og så satse på et lidt 'større' site i opbygning, da et 'community'-agtigt site, helst skal laves i en noget større skala - efter min mening.

Jeg må give abpdk ret i scrollbaren.
Dine farver virker okay - arbejd videre med det.
Dit chatonline logo skal du måske også arbejde lidt mere med - prøv evt. at lege lidt mere med de 'bobler' du har ude til højre, det kunne godt blive til noget fedt. Og iøvrigt - Hvad dælen er 3d-text-chat? :)
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 12:47 #12
3d tekstchat:
tekstchat, hvor der er 3d ting med i :-)

Scrollbaren:
Ja, havde arb. lidt med den, men kunne ikke finde en god farve. Så derfor ser den sådan ud. Opgav med den :-)

Store blå/grå firkant på forsiden:
Der skal stå tekst etc. Altså der hvor tingene hopper ned, hvis man f.eks. trykker på glemt kodeord, forside osv.

Scanlines?:
Aner ik hva' det er. Er det de der streger?

Logo'et:
Et jeg har fået lavet på eksperten. Jeg prøver på at få lov til at få filen, så jeg selv kan ændre i det.

Menu:
Der skal være en dropdown menu.
Avatar billede chatonline Nybegynder
21. februar 2003 - 12:47 #13
Mange tak for hjælpen gutter :-)

Ha' en go' dag!
Avatar billede backside Nybegynder
21. februar 2003 - 14:01 #14
Scanlines ER de streger på baggrunden.