Avatar billede mini40 Nybegynder
22. februar 2003 - 11:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ang. Payout.dk

Hej Experter,

Vores firma overvejer at benytte os af Payout.dk til vores reklame kampagne, men ønsker lidt oplysninger fra jer brugere.

1. Hvor længe har firmaet eksisteret ?
2. Er der nogle af jer brugere der har modtaget penge?

Vi kunne selvfølgelig spørge Payout selv, hvilke vi også vil gøre men vi ønsker også at høre fra jer brugere.

I princippet kan vi jo være ligeglade med om i får jeres penge, bare vi får vist vores reklamer, men vi er ikke interesseret i at benytte virksomheder der ikke betaler (det har vi prøvet både med Aboom.net og Danban.com)

Vi lader spørgsmålet stå åbent nogle dage.
Der gives point for alle seriøse svar.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2003 - 12:02 #1
Avatar billede sunkist Nybegynder
22. februar 2003 - 12:17 #2
Du kunne prøve at søge på: "payout.dk" her på eksperten, så skal du se :)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. februar 2003 - 12:33 #3
svindel og gøjl du. Kender fler der er blevet holdt hen af dem så skal ikke have noget klinket
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. februar 2003 - 14:31 #4
se http://www.eksperten.dk/spm/319560
og de spørgsmål han refererer til.

men det er påstand mod påstand så du må selv vurdere.

mvh JakobA
Avatar billede bigidiot Nybegynder
22. februar 2003 - 14:35 #5
=>mini40

kommer du ik lige tilbage til mit spg, har lidt travlt:)
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:21 #6
payout.dk er lukket! www.payout.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2003 - 17:53 #7
Meget mere uprofessionelt kunne det ikke siges. Det virker lidt som en fusker-virksomhed, jeg gad godt vide hvor mange tusinder folk har tilgode i det firma.
Avatar billede mini40 Nybegynder
27. februar 2003 - 07:08 #8
Tak for svar. point til alle svar.
Avatar billede kickazz Nybegynder
21. marts 2003 - 16:05 #9
Mini40:

Danban.com udbetaler altid pengene, hvis der ikke er tale om snyd.

Mvh

Peter
http://www.yuhuu.dk