Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
24. februar 2003 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeldning ved start af spil

Får denne fejl medning 2 sek. efter jeg prøver at starte spillet Splinter cell:
General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Nogen der kan hjælpe mig eller forklare hvad faen min puter har gang i! Spillet virkede fint i går aftes
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. februar 2003 - 23:39 #1
lyder som der er noget galt med din grafikdriver, bruger du Nvidia?

kører computeren normalt når du ikke spiller?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2003 - 00:30 #2
måske hjælper det at geninstallere Direct X?!
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
25. februar 2003 - 08:25 #3
Prøv at skriv "dxdiag" i kør uden "" det kan bruges til at oplyse om beskadigede DirectX filer og til at teste lyd, billede og spilfunktioner.
Avatar billede solution Nybegynder
04. marts 2003 - 11:38 #4
geninstaller din grafik korts driver og kør directx
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
11. januar 2004 - 14:55 #5
lukket