Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 10:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Brændte filer ændrer sig...

hejsa håber at en eller anden kan hjælpe.
Jeg har nogle zip filer som er brændt ud på rom.
Men når jeg så skal udpakke dem fra romen sker der det, at den forsøger at åbne et dos vindue men lukker det lynhurtigt igen.
Inden programmet bliver brændt vises iconen for programmet som ikonnet for en zip fil,men når programmet er brændt over vises iconet som et dos icon! (lille blå ramme).
Det hele kører under XP
og jeg bruger Easy CD Creator.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. februar 2003 - 10:57 #1
Hvis filnavnet er for langt vil det efter brænding vise sig som en dosfil.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 11:11 #2
Okey så vil jeg prøve at rename filerne før brændingen...
Vender tilbage med resultatet...
Foreløbig tak for forslaget.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2003 - 11:21 #3
har du prøvet med Nero?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 11:38 #4
retaes > Nej det har jeg ikke. Tror Du at den måske kan "klare" lange filnavne ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2003 - 11:41 #5
jeg kan da teste det, hvis du kan vente et par timer.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 11:42 #6
MEGET GERNE...
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
25. februar 2003 - 11:48 #7
Jeg kan fint brænde filer med lange navne i nero :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2003 - 11:58 #8
SYNGRESS_E-mail_Virus_Protection_Handbook.JanezSlovenec

ovennævnte fil blev brændt med Nero på en CD-RW og filen, en pdf fil, kunne fint læses ved at dobbeltklikke på den i CD'en.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 11:59 #9
aovergaard > Nu har renamet filerne med et korte filnavn. (Det oprindelige filnavn var meget langt ca. 30-40 karakterer), og NU virker det perfekt. Tusind tak for hjælpen.
Underligt at Easy CD Creator ikke kan klare det, det er den nyeste version 5.5 platinium. Men pyt nu er problemmet løst.
Point til Dig, og tak for det hutige svar.
retaxes > Du må stadig gerne prøve med Nero, måske jeg skulle skifte brænder software.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 12:02 #10
Retaxes > Tak for Din hjælp. Jeg vil kraftigt overveje at skifte brænder software. Nu ved jeg ihvetfald at Nero kan "klare" lange filnavne,men at Easy Cd Creator ikke kan.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2003 - 12:05 #11
velbekommen.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 12:07 #12
Retaxes > Hvilen version af Nero bruger Du ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. februar 2003 - 13:10 #13
Takker for point :-) Godt du fik dine filer reddet. Hvis man bare er klar over at programmet ikke kan tage de lange filnavne så går det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2003 - 13:25 #14
version 5.5.10.0
Avatar billede gurumaster Nybegynder
25. februar 2003 - 14:15 #15
retaxes > OK. Tak