Avatar billede kane Juniormester
25. februar 2003 - 23:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dansk/svensk tolk

Jeg skal bruge en tolk dansk/svensk til at oversætte en hjemmeside til svensk.

nogle der kan/vil det og hvad koster det?
Avatar billede mat Nybegynder
25. februar 2003 - 23:22 #1
Hvor meget er der tale om? Kan oversættelsen leveres i "papir"-format eller skal den også sættes op i html? og hvor meget vil du give?
Avatar billede d-hosting Nybegynder
25. februar 2003 - 23:26 #2
ca 2-3 A4 sider, det kan godt laves i papir, så kan jeg selv smide det ind, og hvor meget vil du tage?

Det er fra en side der findes på dansk, som skal laves om til svensk
Avatar billede kane Juniormester
25. februar 2003 - 23:27 #3
det var altså lige mig der skrev det, min ven brugte lige min pc.
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2003 - 23:43 #4
Er det fyldt med tekniske udtryk osv. eller er det alm. dagligdags svensk?
Kort sagt, hvad handler teksten om?
Avatar billede kane Juniormester
26. februar 2003 - 06:20 #5
det er alm tekst..........det er teksten fra et webhotel
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 08:58 #6
Smid det afsted på popsy@it.dk så skal jeg nok se på det.
Avatar billede popsy Novice
05. marts 2003 - 18:01 #7
Beklager den lange ventetid.
Desværre er det for stor en mundfuld, så vi er ikke interesserede i opgaven.

popsy
Avatar billede kane Juniormester
05. marts 2003 - 21:47 #8
ok