Avatar billede coldstorage Nybegynder
26. februar 2003 - 12:49 Der er 12 kommentarer

MultimedieGrafiker? uddannelse?

Hej jeg er en ung knægt som gerne vil uddanne sig som multimediegrafiker...

men hvor kan jeg gøre det?

der var jo engang space invaders skolen, men den er lukket... så hvis der er nogen som kender til et andet sted... så ville det være lækkert... :)
Avatar billede fetmule Nybegynder
26. februar 2003 - 13:09 #1
Mener du ikke multimedie designer ?
Den kan tages med en 10 kl. på kort tid, og giver adgang til at få su udbetalt !!
Avatar billede coldstorage Nybegynder
26. februar 2003 - 13:32 #2
nej jeg mener multimediegrafiker....
Avatar billede lrd Nybegynder
26. februar 2003 - 14:21 #3
på tekniskskole. Problemet er bare at du skal have en lærerplads og har du ikke den kan du ikke gennemføre uddannelsen. Jeg ville selv gerne uddanne mig til det samme men den uddannelse er der ikke skolepraktik til så du idet mindste er garanteret svendebrevet
Avatar billede lrd Nybegynder
26. februar 2003 - 14:22 #4
et godt råd.. Ring til den nærmeste tekniskskole og forhør dig om dine muligheder så står du bedst når du skal vælge. Held og lyke til min ven...
Avatar billede coldstorage Nybegynder
26. februar 2003 - 14:30 #5
jeg har været på diverse tekniske skoler.. og deres hjemmesider... men det er kun mediegrafiker... hvilket ikke er det samme.. vil gerne vide om der er en form for skole nogen steder...
Avatar billede lrd Nybegynder
26. februar 2003 - 14:34 #6
alle udannelser indenfor grafikker er farligt for der er ingen skolepraktik..... Det vil sige at har du ikke en praktikplads eller en lærerplads kan du ikke fuldføre din uddannelse
Avatar billede coldstorage Nybegynder
26. februar 2003 - 14:36 #7
jeg ved det... men der er også en del tid endnu... ca 3 år.. :)

Skal lige gennemføre HH
Avatar billede lrd Nybegynder
26. februar 2003 - 14:38 #8
ok. kan ikke give dig andre råd
Avatar billede waffenss Nybegynder
26. februar 2003 - 15:12 #9
Der er en skole i viborg der har noget med at tegne osv på computer, det hedder noget med "max", kan ik lige huske det, hvis det er af interesse kan du jo lige sige "til!"...

De laver vist også spil og 3d, men det koster en del at gå der, det er kurser osv
Avatar billede coldstorage Nybegynder
26. februar 2003 - 18:38 #10
truemax...
Avatar billede lrd Nybegynder
12. marts 2003 - 19:28 #11
er her lukketid
Avatar billede lrd Nybegynder
16. marts 2003 - 12:55 #12
feedback tak