Avatar billede -johnny- Nybegynder
28. februar 2003 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med HDD :(

Hey Eksperter...

Jeg har et kæmpe problem...

Jeg har lige haft min Maxtor HD over i min anden Computer, for at kopiere noget over, det gik også fint nok, men:

Nu vil den ikke virke i min Computer mere...
Den finder den godt nok inde i BIOSen, men den reagere slet ikke ?!?

Hvad f***** er der sket ?
Avatar billede initializing Nybegynder
28. februar 2003 - 14:36 #1
Tjek jumperne..

Er det kun inde i Windows den ikke finder den? ELler kan du ikke engang komme ind i Windows?
Avatar billede initializing Nybegynder
28. februar 2003 - 14:36 #2
Elelrs prøv at loade default i BIOS..
Avatar billede -johnny- Nybegynder
28. februar 2003 - 14:37 #3
Har slet ikke rørt ved jumperne ?
Jo jeg kan sagtens komme ind i Windows, da den ligger på min anden HD...
Avatar billede -johnny- Nybegynder
28. februar 2003 - 14:38 #4
den = det
Avatar billede acjcn Nybegynder
28. februar 2003 - 15:20 #5
Kan det være du har vendt dit IDE kabel omvendt.
Siden med den røde tråd skal vende ind mod strømtilslutningen, hvor der også er et rødt kabel. Rød mod rød.
Avatar billede -johnny- Nybegynder
28. februar 2003 - 15:25 #6
Ehhh, er man ikke rimlig voldig hvis man vender et IDE kabel forkert ?
Avatar billede initializing Nybegynder
28. februar 2003 - 15:26 #7
acjcn: det kan man ikke.. Der sidder nemlig en lille plastik tab på IDE kablet.. Dvs. han skulle ødelægge stikket i harddisken før at det kunne vende forkert..
Avatar billede -johnny- Nybegynder
01. marts 2003 - 14:22 #8
Der var ikke noget der virkede ;(
Avatar billede -johnny- Nybegynder
01. marts 2003 - 14:22 #9
.