Avatar billede swordcat Nybegynder
28. februar 2003 - 18:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er det Stadig TDC

Er det stadig TDC der levere den "bedste" ADSL forbindelse eller kan andre firmaer følge med dem?

Og en ting til hvor er det egentlig billigest?
Avatar billede lrd Nybegynder
28. februar 2003 - 19:00 #1
du får det billigst gennem en antenneforening
Avatar billede riversen Nybegynder
28. februar 2003 - 19:00 #2
cybercity er det bedste efter min mening. Flink support, fleksible hastigheder og sikkert billigere end TDC (har ikke tjekket)
Avatar billede swordcat Nybegynder
28. februar 2003 - 19:00 #3
? Hvad ?
Avatar billede initializing Nybegynder
28. februar 2003 - 19:16 #4
Er tilfreds med mit abb. fra TDC.. Det sker nemlig at den til tider kommer over mit max på 256/128 ;)
Avatar billede swordcat Nybegynder
01. marts 2003 - 17:32 #5
Hvad er prisen nu om dage?
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2003 - 19:00 #6
http://www.internetkvalitetsguide.dk/ - Der kan du se abb. og samligne dem.. Dermed finde den billigste..

Kundeservicen kan være sløv med TDC (Og de har noget klamt musik på deres tlf. ;)) men det er jo ikke alle der får brug for at ringe til dem..

De har en oppetid på 100%. Der har ikke været det mindste problem gennem den tid jeg har haft ADSL hos TDC.. Fik det dengang det blev en realitet at man kunne få det.
Avatar billede lrd Nybegynder
28. marts 2003 - 14:13 #7
er det ikke tid til at svar her mester
Avatar billede swordcat Nybegynder
29. marts 2003 - 13:13 #8
Jo det har du ret i ;)  men du bliver ikke den heldige vinder;)