Avatar billede dawin_dk Nybegynder
01. marts 2003 - 15:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

konkurrence-system

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen der har, eller kan lave et konkurre-system.

Det sakl kunne oprette en konkurrence med 1 spørgsmål der skal besvares. Konkurrencen skal ha en start-dato/med tid) og slutdato.

Efter endt konkurrence skal det være muligt at udtrække en vinder blandt dem der har svaret rigtigt. og sende en email til alle dem der deltog.

Ved deltagelse skal man vælge et af de mulige svar, samt indtaste din email (ip og dato/tid skal logges sammen med), samt en værdi der hentes fra session(et tal).

-
kontakt mig via mail, icq eller lign for nærmere info...

Med venlig hilsen

David Olsen

icq: 19354190
msn: david@dawin.dk
Avatar billede tele_lucien Nybegynder
01. marts 2003 - 15:46 #1
hvordan skal udtrækningen af vinderen foregå?

Vil du manuelt gøre det, eller skal det være random én af dem der har svaret rigtigt?........ :-)
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
01. marts 2003 - 15:48 #2
skal klikke på et link og den så udvælger en af dem .. og skriver det... (og markerer personen som vinder i databasen)
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
15. marts 2003 - 21:51 #3
lavede et selv... så lukket /