Avatar billede ts-zonic Nybegynder
01. marts 2003 - 19:48 Der er 3 kommentarer

Mit CS chrasher når vi spiller to!

Nogen der ved hvorfor eller hvad jeg skal gøre for at mit cs ikke fucker op når vi spiller to på nettet...

Problemet er at min ven er på besøg og når vi begge spiller cs på nettet går der to sek og så fryser det totalt.... der står det der cl_flushentivitypacket..

Jeg ahr router og alt det der og har lige nulstillet min router for at prøve at få det til at virke.....

Vi kan nemt gå på nettet samtigdig..

Vores CL_updaterate og cl_cmdrate står begge på 40 for det har jeg læst et sted at de skulle hvis man skulle spille to på nettet med 256/128 som er min hastighed!!

Plz hjælp mig med at svar på hvad fanden der er galt...
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2003 - 19:55 #1
Det er da utroligt.. Det har været oppe tons af gange.

Brug søgemaskinen oppe i højre hjørne!
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. marts 2003 - 19:57 #2
Intializing>> Hvis vi alle brugte søge maskinen, hvem skulle så stille spørgsmål som vi kan svare på?;o]
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2003 - 20:05 #3
Da alle de her spm. har været mange gange før søger amn.. Finder man ikke noget der go via Google f.eks. så kan man oprette..

Det er for dårligt at amn går direkte her ind og søger uden selv at prøve!