Avatar billede tiffana Novice
03. marts 2003 - 15:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automaisk logon

Når min pc starter win2000 skal jeg skrive password inden opstarten er færdig. Dette er desværre noget nyt da win2000 på min maskine i sin tid var sat op til at denne logon skete automatisk. Desværre var det ikke mig selv der satte maskininen op til dette, og følgende ved jeg ikke hvor jeg gør det henne.

Spørgsmålet er : hvor finder jeg muligheden for at sørge for at min logon sker automatisk når jeg starter pc'en???
Avatar billede soreno Praktikant
03. marts 2003 - 15:07 #1
Control panel -> User Accounts
Angiv at der kun er én bruger.
Avatar billede soreno Praktikant
03. marts 2003 - 15:08 #2
Du kan også bruge tweakui til at angive automatisk login:
http://www.annoyances.org/downloads/ftp/tweakui.zip
Avatar billede tiffana Novice
03. marts 2003 - 15:11 #3
min win2000 er dansk :( - hvor finder jeg det så ?