Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
05. marts 2003 - 11:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DVD afspiller til DivX/Avi med Netkort

Hejsa.
Jeg er stødt på denne her DVD maskine på tele DK's webshop.
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=ZmzEs-MuJSDEnt1LqiUEGyUAI86RU7hTQkM=?ProductID=%2eNusHgt2GfQAAADxO7wLp5dC&CatalogCategoryID=_rgKamlDytwAAADl0nHaCa%2e0

Nogen der har set lignene maskiner der kan afspille DivX/avi og med indbygger netkort ? - så smid lige et par links :)
Avatar billede zeion Nybegynder
05. marts 2003 - 12:00 #1
køb en X-Box og chip den så har du samme funktioner, Plus du kan smide dine film ind på den...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2003 - 12:02 #2
Ja - Kiss DP-500 har også netkort: http://www.midata.dk/default.asp?Action=Details&Item=686
Avatar billede keysersoze Guru
05. marts 2003 - 12:02 #3
Avatar billede chalde Seniormester
05. marts 2003 - 12:03 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2003 - 12:03 #5
P.s. webtech er en billigudgave af kiss DVD afspilleren ;)
Avatar billede drumm Nybegynder
05. marts 2003 - 12:12 #6
Vær også opmærksom på, at i hvert fald Kiss afspilleren (og nok også Webtech) har store problemer med DivX film codecs. Desuden kan man ikke spole frem og tilbage i en film, og hvis man pauser den kan der gå op mod et minut før audio og video synkroniseres igen. De anmeldelser, jeg har læst, er meget lidt optimistiske ang. DivX - men resten skulle vist virke fint!
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
05. marts 2003 - 12:16 #7
Vil I anbefale den der Kiss DP-500 ? Eller er der noget nyt på trapperne.. ok ved godt der hele tiden er noget nyt på vej, men tænker på at invisterer her og nu.. så hvis der er udgivelsesdato på noget nyt vil jeg naturligvis lige tjekke op det først.
Er den kodefri ?
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
05. marts 2003 - 12:21 #8
Mht. drumms kommentar:
Er det generelt at maskinerne har problemer med DivX codecs eller gælder det kun for nævnte maskiner?

Drumm har du et link til den anmeldelse du omtaler?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2003 - 12:35 #9
her er link til kiss dp-450 http://www.tomshardware.com/consumer/20030124/index.html

det er vist nok samme som dp-500 - bare uden netkort
Avatar billede wired Nybegynder
22. april 2003 - 13:17 #10
Zeion>> Har du nogen erfaring mht. X-box?
Avatar billede pcl Nybegynder
22. september 2003 - 22:44 #11
Denne her:
http://www.vulfs.dk/da/dept_1.html
NorthQ 5000 DVD & MPEG-4 Player  DKK1.551,20

Dette produkt representere fremtidens dvd-afspiller med den nyeste teknologi. NorthQ 5000 har utrolig mange muligheder og understøtter en lang række standarter inklusiv MPEG-4 (DivX, Xvid), hvilket tillader backup af en hel DVD på en normal CD-R skive. Endvidere understøtter NorthQ 5000 Billed CD'er, DVD, SVCD og meget
Avatar billede pcl Nybegynder
22. september 2003 - 22:46 #12
Kan købes her: http://shg.dk/shop2.asp
Avatar billede pcl Nybegynder
22. september 2003 - 22:46 #13
Avatar billede pcl Nybegynder
22. september 2003 - 22:50 #14