Avatar billede sawimi Nybegynder
09. november 2000 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stellar Office

Lad dette være en hjælp til alle jer som med lys og lygte leder efter et nemt og godt og frem for alt billigt Økonomisystem.

Jeg har brugt C5 light, rigtig mange timer og penge for at få lige det jeg skulle bruge med opsætning, rapporter m.m. suk,suk...

Jeg blev via min revisor opmærksom på Stellar Office som har det hele u/databegrænsning.

Så inden du overvejer køb af nyt økonomisystem tjek www.stellar.dk

martini
Avatar billede mariaf Juniormester
09. november 2000 - 12:08 #1
Hvordan kan man bruge \"rigtig mange timer \" på en C5 light?? Det tager ikke mere end 1-2 timer at få det installeret og gjort køreklar.

Men det lyder nemt, Stellar.
Avatar billede renny Nybegynder
09. november 2000 - 12:10 #2

Det er bare godt !!!!!!!!!!!!!

Jeg har også brugt en masse tid og penge på Concorde som til den lille virksomhed er totalt værdiløst prisen taget i betragtning.

min concorde står henne på hylden indtil jeg får taget mig sammen til at smide den ud.

jeg havde en kunde der ville give 500 kr for den, med damgaard sagde at den ikke kunne omregistreres
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
09. november 2000 - 13:10 #3
Jeg er fuldstændig enig. Stellar Office er et godt program (men med en elendig manual)

Mads
Avatar billede sawimi Nybegynder
09. november 2000 - 13:25 #4
Det er sandt at manualen ikke har været super, men der er i forbindelsen med den nye opdatering kommet en ny og bedere manual. - om ikke andet er det faktisk ikke nødvendigt med en manual, da hjælpe funktionen er meget godt beskrevet.
Avatar billede mariaf Juniormester
20. november 2000 - 22:39 #5
Stellar er lidt dyrere end en C5 light og kan ikke ret meget. Jeg kan ikke helt forstå renny? C5 koster under 3.000 i indkøb og måske 1000-1500 for at få det installeret af en proffessionel, hvis man ikke selv gider læse manualer. Og så er du fremtidssikret, kan udvide din virksomhed uden at det koster ekstra og få alt den hjælp, du behøver.