Avatar billede millionaire Nybegynder
11. marts 2003 - 22:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bogføringsprogram

Hejsa

Jeg sidder som nyvalt kasserer i en sportsforening. Nu mangler jeg så et bogføringsprogram. Jeg er ikke meget for at opfinde den dybe tallerken og forsøge noget i Excel.

Er der nogen der kender et sted, hvor der (gratis) kan downloades et bogføringsprogram. Det kunne evt. være en komplet udfærdiget skabelon i access, hvor der indgår både balance, resultatopgørelse og hvad der ellers skal bruges i bogføringen. Eller et andet program der kan bruges.

På forhånd tak.
Jesper
Avatar billede schaefner Juniormester
11. marts 2003 - 22:47 #1
Noget ala det her?
http://www.summarum.dk/
Avatar billede halifax Nybegynder
11. marts 2003 - 22:48 #2
Noget gratis?? - Tjaa..  Vig Foreningsprogram
http://users.cybercity.dk/~bbl6881/
Avatar billede millionaire Nybegynder
11. marts 2003 - 22:50 #3
vedr. Summarum => Det skal helst være gratis, og jeg får mere end 300 posteringer om året
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2003 - 22:52 #4
Netop VIG, som halifax foreslå er specielt lavet til foreningsbrug. Det indeholder alt man umiddelbart har brug for. Det kan varmt anbefales. Og så er det gratis :)
Avatar billede millionaire Nybegynder
11. marts 2003 - 22:56 #5
Jeg er meget imponeret over de hurtige svar. Halifax får pointene for Vig. Tusind tak for hjælpen.
04. maj 2022 - 10:45 #6
Jeg kan godt se, at det er en gammel tråd, men så at den stadig lå på Google, når der søges på bogføringsprogram, så jeg ville lige give input til nogle af de nye programmer, som måske er lidt mere relevante, her i 2022.

Jeg arbejder selv hos Visma Dinero, som er et regnskabsprogram til de helt små virksomheder og foreninger. Her har vi mange håndværkere, freelancere og, ikke mindst, sportsforeninger.

Et andet bud (til de lidt større virksomheder) kunne være E-conomic. Det er et program som koster lidt mere, men samtidig er der også mere avancerede funktioner, hvis man har behov for det.