Avatar billede mini40 Nybegynder
12. marts 2003 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Farve på tekst i asp ?

Hvordan ændrer jeg tekst farven i dette link?
Teksten "forhandler ans."

<% Response.Write "<a href=""forhandlermodul1.asp?retter=" & rs("kundenr") & """>forhandler ans.</a><br>" %>

Jeg prøvede med:

<font color=ffffff><% Response.Write "<a href=""forhandlermodul1.asp?retter=" & rs("kundenr") & """>forhandler ans.</a><br>" %>

uden held.
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. marts 2003 - 15:22 #1
Prøv med:

<% Response.Write "<a href=""forhandlermodul1.asp?retter=" & rs("kundenr") & """ style='color: #ffffff;'>forhandler ans.</a><br>" %>
Avatar billede EIHP Juniormester
12. marts 2003 - 15:22 #2
Det gør du i <body>
F.eks <body like="#FFFFFF">
Eller med en css fil :o)
Avatar billede EIHP Juniormester
12. marts 2003 - 15:23 #3
<boby link="#FFFFFF"> even
Avatar billede mini40 Nybegynder
12. marts 2003 - 15:26 #4
Tak for hjælpen.
Avatar billede rosted Nybegynder
12. marts 2003 - 15:32 #5
body like blev til boby link. Hmm jeg ved ikke hvad der er værst :)