Avatar billede mini40 Nybegynder
12. marts 2003 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med billeder i sp1 6.0

Jeg har opdateret til SP1 (6.0) og har hentet alle opdateringer.
Jeg har det problem at hvis jeg henter en side med mange billeder mangler en del af billederne (der er bare en tom holder)

Hvis jeg opdaterer sker der intet, men lukker jeg browseren og kalder samme url åbnes nu nogle andre billeder.

Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede mads1987 Nybegynder
12. marts 2003 - 16:43 #1
Gør den det på alle sider?
Avatar billede mini40 Nybegynder
12. marts 2003 - 16:44 #2
Generelt ja.
Avatar billede helleh1 Nybegynder
12. marts 2003 - 21:04 #3
Prøv og gå ind og tjeck hvilke indstillinger du har i sikkerhed for internetzoner, hvis sikkerheden er for høj kan du ikke se billeder, stil den ned og du skulle kunne se billeder igen!!
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2003 - 00:17 #4
Prøv følgende:

I Internetindstillinger under fanen generelt: Tryk på Slet filer og sæt et flueben i slet alt offlineindhold...

Ellers gendan standarder under fanen avanceret ;-)

/SRV
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. marts 2003 - 03:18 #5
Kun et spørgsmål om samme emne, http://www.eksperten.dk/spm/328335 luk et af dem