Avatar billede shamanic Nybegynder
13. marts 2003 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Terratec Cinergy 600 TV

I hvilket video format, og compression optager it for at avi'en bliver flydende?

Og hvad med audio compression?

Computerspecs:
XP2200+ FSB333
256MB DDR333
GF4 MX 440

kan det skyldes mit graffikkort?
Avatar billede shamanic Nybegynder
13. marts 2003 - 21:34 #1
add: Windows 98 SE
Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. marts 2003 - 20:09 #2
Gu' ve' hvad manden spørger om?
Avatar billede shamanic Nybegynder
15. marts 2003 - 04:12 #3
Ups ja, jeg kan da god se at jeg har været lidt for hurtig med at skrive mit spørgsmål.
Det jeg så vil spørge andre bruger af sådan et TV kort om, er hvilken Video format, og compression skal jeg optage med, for at det jeg optager/capture bliver flydende, dvs så avi filen ikke hakker i billedet.

Og evt. om der skal bruges en audio compression.
Avatar billede shamanic Nybegynder
16. marts 2003 - 17:41 #4
well
Avatar billede hanloven Mester
09. juli 2003 - 01:53 #5
Er lidt nysgerrig... Har du fået kortet til at kører optimalt ?? Min far har lige købt et magen til, men jeg syns det er lidt svært at opsætte korrekt, så et minuts video ikke kommer til at fylde 500 - 800 Mb...

//hanloven