Avatar billede serious Nybegynder
18. marts 2003 - 20:36 Der er 2 kommentarer

Artikel / Nyheds system

Hej Allesammen...

Jeg skal bruge et Artikel system hvor det er muligt for Adminer at tilføje/rette/slette artikler og sætte dem i kategorier, og tilføje billederne til artiklerne. hvor brugere også skal kunne ligge kommentarer til artiklerne. Der skal være mulighed for brugere at oprette sig, logge ind og skrive artikel forslag til Adminer, hvis adminen synes brugeren artikel er god skal han kunen accepterer den så den kommer på.

i stil med: www.e-magasin.dk

Hvis dette system er for meget for langt for point så kan vi måske snakke om lidt $$$

Hvis i kan finde link til et sted hvor man kan downloade det vil det være lige så godt.

mvh. Serious //
Avatar billede ffn Nybegynder
19. marts 2003 - 09:18 #1
giv postnuke.com / postnuke.dk og www.phpnuke.net et kig
Avatar billede ffn Nybegynder
19. marts 2003 - 09:19 #2
svar