Avatar billede flintstone Novice
20. marts 2003 - 02:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Relamerne på E

Er det kun hos mig reklamerne, her på E, ikke virker?
Avatar billede flintstone Novice
20. marts 2003 - 02:51 #1
......har lige foræret mig selv en staveplade....!
Avatar billede tm1 Nybegynder
20. marts 2003 - 03:02 #2
virker her...
Avatar billede bredker Nybegynder
20. marts 2003 - 07:33 #3
det er nok din explorer
jeg havde samme problem ,dog uden at jeg fandt fejlen , men efter at have formateret og instaleret igen virkede det
Avatar billede flintstone Novice
20. marts 2003 - 10:34 #4
Jo, men har kørt sfc /scannow og installeret IE6 med tilhørende SP1 og det hjalp ikke en døjt.
Og formattere......bob...bob....lige lidt for drastisk, når det nu kun er reklamer jeg ikke kan se. Det higer vi jo alle mere eller mindre efter.
Nej, det var da også bare for at høre om der var nogle andre der havde samme problem!