Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. marts 2003 - 18:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvad kan den hedde...

hej, nogle venner og jeg er i gang med at lave en ny hjemmeside. Vi ved bare ik hvad den skal hedde :( Det skal være en side, som der kan handle om alt mellem himmel og jord., så et eller andet navn, som der ikke betyder noget specielt (som f.eks. www.verdensbedstechat.dk). Altså ik sådan noi.! :)

Håber der er nogle gode bud :)

MVH
Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. marts 2003 - 18:50 #1
ups, det er vist lidt dårligt formuleret, altså det skal IKKE være noget som www.verdensbedstechat.dk !!
Avatar billede riversen Nybegynder
20. marts 2003 - 18:51 #2
godt råd...lad være med at lave en side, der kan handle om alt mellem himmel og jord. Få en god ide og lav en side...ellers bliver det dårligt og rodet.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. marts 2003 - 18:52 #3
ok
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. marts 2003 - 18:54 #4
men om den så kun skal handle om en ting, skal den have et navn :) Det kan godt være at den måske kun skal handle om en ting, men vi vil bare ikke have et navn, som www.chat.dk eller sådan noget, Hvis vi nu hellere engang vil have noget andet på. Så et navn, der ik betyder noget specielt, som jubii.
Avatar billede sunkist Nybegynder
20. marts 2003 - 19:15 #5
Du kan prøve 1klik.dk's domæne generator :) Den er god til at hitte på en masse navne:
http://www.1klik.dk/itsektion/domain/generator/
Avatar billede popsy Novice
20. marts 2003 - 19:18 #6
Avatar billede klojs Nybegynder
21. marts 2003 - 15:28 #7
Avatar billede klojs Nybegynder
21. marts 2003 - 15:30 #8
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 01:26 #9
Fik du et forslag der kunne bruges?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 21:38 #10
nej, det var ikke sådan nogle ord der betyder noi vi havde tænkt os, som f.eks. altogintet, mere ala yahoo, som ikke siger noget, men bare er et navn...
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 08:54 #11
lukker
Avatar billede lrd Nybegynder
12. april 2003 - 09:09 #12
Du burde nok ha belønnet dem lidt der hjalp dig :)) Bare alm. høflighed
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
15. april 2003 - 11:50 #13
lrd ->> Ved det godt, men har altså brugt 1500 points på en måned, og da jeg alligevel ikke kunne bruge nogle af svarene..