Avatar billede reddize Nybegynder
21. marts 2003 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uploade filer fra www?

Findes der en kode til uploading af file til ens hjemmeside server?
Altså fx. en input box og en gennemse knap hvo man så derefter kan sende den fil til ens ftp-server??
Avatar billede jensendk Nybegynder
21. marts 2003 - 13:53 #1
Ja, men det kræver PHP eller ASP...

Ellers kan du bruge en webbaseret ftp klient.. www.mailchecker.de (Tysk)
Avatar billede reddize Nybegynder
21. marts 2003 - 13:57 #2
Findes der så en kode hvor man kan sende sin fil, som vedhæftet til min mail?
Avatar billede jensendk Nybegynder
21. marts 2003 - 13:58 #3
Hvilken fil mener du?? Den du uploader eller???
Avatar billede reddize Nybegynder
21. marts 2003 - 14:07 #4
ja