Avatar billede sunkist Nybegynder
29. marts 2003 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Rengøre tastatur?

Hvordan kan man nemmest rengøre sine taster på tastaturet?

Kan man skille det af, også så det er nemt nok at samle det igen?

Eller skal jeg sidde med en vatpind??

Åndssvagt spørgsmål, men kaffe farver ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. marts 2003 - 11:18 #1
Du kan tage en kniv og pille alle tasterne af, lige putte den ned under en af dem og så vippe den af. De sidder ikke særligt godt fast og så kan du vaske dem.
Avatar billede sunkist Nybegynder
29. marts 2003 - 11:19 #2
Er de nemme nok at få på igen? Jeg fik en tast af på mit gamle tastatur, men den kom aldrig til at sidde ordenligt igen.
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. marts 2003 - 11:22 #3
Hvis det er et ordenlig tastatur, så kan de godt komme på igen. Jeg har gjort det ved et gammelt et, og der sidder de ordenligt igen nu(bedre en før faktsisk, de er ikke så "bløde" mere) og så har jeg gjort det ved mit logitech internet navigator.
Avatar billede perj Nybegynder
29. marts 2003 - 11:34 #4
Hvis du vil ha tastaturet til at se ud som ny igen, skal du gøre følgende:
Tag lidt lunkent sulfovand - og pisk det så det skummer. Hold så tastaturet på hovedet (taster nedad). Dyp en opvaskebørste i skummet og vask godt. Lad det tørre mens det stadig vender nedad. Tørres til sidst med en blød klud. Nu er dit tastatur som nyt.
Avatar billede sunkist Nybegynder
29. marts 2003 - 12:21 #5
Ok, jeg prøver

Takker :)