Avatar billede tjmo Nybegynder
02. april 2003 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

LAG

Hver gang jeg spiller cs..så lagger det når jeg køber og når jeg står mod en fjernde...altså hvergang den laver noget overbelastende i cs...hvad kan jeg gøre ??

jeg vil nødig formatere..fordi jeg har så mange ting..men jeg har lagt det ind på det andet drev cs.. dvs windows på D: og cs på C:

kan jeg næjes med at formatere c: ??

eller hvad skal jeg

computer er 1600xp 640ddr gf4ti4400

cs=counter-strike
Avatar billede benjams69 Nybegynder
02. april 2003 - 16:46 #1
er det LAN / Internet?! Driver sat i CS (hvilken type grafik)?!
Avatar billede tjmo Nybegynder
02. april 2003 - 17:29 #2
opengl

internet
Avatar billede benjams69 Nybegynder
03. april 2003 - 15:57 #3
hvilken forbindelse?!
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
07. april 2003 - 21:31 #4
Fin konfiguration din maskine har. Lyder som dårlig internetforbindelse. Har du ikke haft prob. tidligere, kan du evt. prøve med en format c: Du kan sagtens nøjes med at formattere et drev hvad end det er dit spil/drev eller OS/drev. God fornøjelse. Ups det kan også være at den server du vælger at spille på har bad connection med din udbyder. Har selv erfaret  med Unreal Tournament og Cybercity, når vi spillede på tyske servere, så var det ad.
Avatar billede tjmo Nybegynder
10. april 2003 - 14:30 #5
Boomtown server jeg spiller på og jeg har 1mbit/256
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
11. april 2003 - 21:10 #6
Du lyder som en cs-haj. Jeg ville formattere spille drevet. Lyder som en softwarekonflikt. Med den forbindelse skulle der bare være hul til boomtown. Har du sat spillet op til din forbindelse?. Går ud fra at dit internet bare spiller ud over det med cs.
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
16. april 2003 - 14:17 #7
Sker her mere. Point??