Avatar billede long_island Nybegynder
16. november 2000 - 16:46 Der er 56 kommentarer og
1 løsning

X-tra Point til Saibot

Hejza!

Her er så de x-tra point - tak for hjælpen :-)
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 16:47 #1
point for hvilket eksperten.dk relateret spørgsmål?
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. november 2000 - 16:47 #2
for hvad ???
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. november 2000 - 16:47 #3
1 sekund ???
Avatar billede tobias Nybegynder
16. november 2000 - 16:48 #4
Jo tak, jeg havde osse fortjent lidt mere end de 150 for det arbejde jeg lavede...!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 16:48 #5
jeg glæder mig til at se detder er 2000 point værd i kategorien brugervenlighed..
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 16:49 #6
hvad har Tobias nu med sagen at gøre?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 16:50 #7
long_island

Du har jo intet spørgsmål oprettet til lejligheden???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 16:50 #8
SNYYYYYYDDDDDDD
Avatar billede long_island Nybegynder
16. november 2000 - 16:51 #9
Tobias har lavet en hjemmeside til mig, men da den er til en lukket brugergruppe i vores firma, kan det ikke lade sig gøre for jer at se den
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 16:52 #10
glimrende... så bliver i sgu nok slettet....
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 16:52 #11
Farvel til jer 2!!! Hils hvor i kommer frem.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 16:52 #12
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Avatar billede blood Nybegynder
16. november 2000 - 16:52 #13
long_island

JaJa
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 16:55 #14
Hvad hedder jeres firma?

I er nok nogle af dem der kunne få dumme-prisen i år. 2000 point for noget der ikke har noget med Eksperten.dk at gøre, sådan er spillereglerne ikke.
Avatar billede tobias Nybegynder
16. november 2000 - 16:55 #15
Hvem giver 2000 point væk hvis man ikke har fået noget for det .. ? Det ville sguda være for åndsvagt...!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 16:56 #16
Henvendt til Saibot

Tobias svare med 150?? Long_island har kun oprettet 2 spørgsmål. Det her og et med 60 point i ASP.

http://www.eksperten.dk/spm/9954

tsk tsk

Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 16:57 #17
Så længe det ikke har noget med Eksperten.dk at gøre, så kan du ikke få point herinde for det. Beklager men sådan er det altså.
Avatar billede long_island Nybegynder
16. november 2000 - 16:59 #18
Firmaet hedder GetSet - I kan se hovedsiden på www.getset.dk - men den del som Tobias har lavet til mig, er en lukket gruppe for nogen af vores kunder...
Avatar billede keysersoze Guru
16. november 2000 - 17:02 #19
enten skal vi have det hele ud her på eksperten - og det lyder som om vi ikke må det... og da det ikke er et decideret spørgsmål her på eksperten må i ikke gøre dette...

enten skal pointene tilbage - ellers vil i nok blive slettet...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:02 #20
Smart at skrive long Island, men er det ikke det link der er i Tobiases ministe???

Prøv igen... måske lykkes det en dag...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:02 #21
Og hvor er det spørgsmål på eksperten.dk der handler om den side som vi ikke må se?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:04 #22
/prodic

Spørgsmålet findes jo slet ikke...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:05 #23
hehe....2000 point for at lave noget til et firma han arbejder for.....sjov verden vi lever i. Godt jeg ikke arbejder der.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:05 #24
I arbejder begge i det samme firma, så det at lave en del af hjemmesiden har sgu da ikke noget som helst med eksperten.dk at gører?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:06 #25
13 sek for langsom.... hmmm \"I\'ll be back\"
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:06 #26
nikolajdu : I såfald må vi så nok vinke farvel til de 2
Avatar billede long_island Nybegynder
16. november 2000 - 17:07 #27
Jeg gider ikke diskutere det her med jer, jeg mener ikke selv at jeg har brudt nogen regler.
Jeg har ikke tænkt mig at gøre mere ved dette med mindre jeg bliver kontaktet af eksperten.dk-officals...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:08 #28
bare rolig : de er kontaktet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:08 #29
uha uha, hvor er vi skarpe her til eftermiddag...
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:11 #30
Der gik hele 81 sekunder før Prodic opdagede det, hmmm af en skolelærer af værer burde det kunne gøres bedre *s*
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:12 #31
Man skal have øjne i nakken som lærer. Du ved papirkugler og viskelæder kan gøre ondt at få i nakken.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:14 #32
/prodic

Jeg er SÅ bange for at vi ikke ser dem i den skikkelse længere... Det er en meget trist afsked vi må tage her.

Men vi fatter modet, ranker ryggen og rejser panden...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. november 2000 - 17:15 #33
I bliver slettet. I behøver ikke bruge Eksperten til pointudveksling, hvis I ikke også har brugt Eksperten til videnudveksling !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:16 #34
Hvem opretter spørgsmål til Admin?
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:16 #35
admin : Endnu engang tak for en hurtig indgriben.
Respekt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:17 #36
oki doki.... vist ikke helt nødvendigt...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:17 #37
nikolajdu : Too late. :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:17 #38
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:19 #39
et er sgu da utroligt at en rutineret bruger som Tobias overhovedet gider forsøge at snyde...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:19 #40
Hvis du bliver alt for sørgmodig, så er det nogle ganske fine billeder af de 2 herrer på deres Hjemmeside.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:21 #41
/prodic

Jeg tror jeg højreklikker og gemmer dem med det samme....
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:22 #42
Så skal prodic bare en tur ind i PaintShop og vi har en fin lille \"Wanted\" plakat... ups gad vide om det staves wantet
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:24 #43
PaintShop - gimme a break. Og wanted er det rigtige.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:25 #44
/tommyf Jepper.... Udover at jeg skulle mene at prodic laver ting i photoshop (sej grafikside iøvrigt!!)....

Men ved nærmere gennemsyn af de billeder - så tror jeg min harddisk vil nægte at gemme dem..
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:27 #45
Ups det var da altid noget jeg ikke troede det var Paint du brugte.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:27 #46
/prodic

Det eneste der bekymrer mig ved din side er at den er fandeme skummel for en skolelærer.... Stakkels børn... tror da pokker de bliver nødt til at snyde på eksperten...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:28 #47
Niko : Takker mange gange. Føler mig næsten tiltrukket af den der Wanted-plakat.
Avatar billede tovarisj Nybegynder
16. november 2000 - 17:30 #48
tovarisj aka. tobias

Hvor gamle er admin..!? når de sletter en uden at tænke på at jeg har spørgsmål åbne og at jeg ikke var klar over at man ikke måtte bytte point uden at have oprettet spørgsmålet først ?
FLOT ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:30 #49
så skal det sgu også være DEAD OR ALIVE.... Så har jeg nemlig en grund til at låne morfars haglbøsse...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 17:32 #50
Tobias... hvor gammel er du selv..??
Avatar billede tovarisj Nybegynder
16. november 2000 - 17:39 #51
Formentlig mere moden end admin...
Avatar billede prodic Mester
16. november 2000 - 17:43 #52
tova : Du burde da vide bedre. Og hvis ikke så
gøre et eller andet for at du ikke blev slettet
som bruger. Måske skrive, at det vidste du ikke,
og derfor var villig til at aflevere dem tilbage.
Du kunne nok godt have undgået det, men en lille indsats.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. november 2000 - 18:11 #53
2000 point er så tilpas voldsomt, at jeg egentlig ikke synes, yderligere forklaring var nødvendig. Du har deltaget som bruger i ca. 10 måneder, vel rimeligt nok, at du forventes at kende reglerne ?!
Avatar billede tovarisj Nybegynder
16. november 2000 - 22:30 #54
Det syntes jeg bare er lamt...! Jeg kan ikke se hvad folk kan have imod at jeg for en af mine venners point eftersom han ikke skal bruge dem mere...?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 22:43 #55
Tobias eller hvad du nu vil kaldes...

Jeg tvivler på du får mange støtter med den stil du lægger for dagen...
Avatar billede tovarisj Nybegynder
16. november 2000 - 22:55 #56
Hvad for en stil ???

Jeg mener bare ikke at admin kan slette folk uden varsel .. jeg kan forstå hvis det er enormt snyd hvis man går ind og opretter 30 millioner brugere og derefter giver henanden point men det er jo ligesom ikke det der sker her vel...!?
Avatar billede tovarisj Nybegynder
17. november 2000 - 00:29 #57
Denne diskusion fortsætter på

http://www.eksperten.dk/spm/33800