Avatar billede eskeman Nybegynder
09. april 2003 - 10:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logitech mus fryser

Hejsa

Hver eneste dag jeg starter min bærbare op, så fryser min Logitech mus. Herefter er jeg nødt til at tage den ud af USB-porten, og sætte den til igen. Dette skal jeg gøre et par gange, men så virker den også upåklageligt resten af dagen.

Jeg har forsøgt at opdatere drivere, men det hjælper stadig ikke.

Nogen gode forslag?
Avatar billede eskeman Nybegynder
09. april 2003 - 14:55 #2
Jeg synes ikke rigtigt, at jeg finder noget som løser problemet.
Avatar billede robotten Praktikant
09. april 2003 - 15:01 #3
Avatar billede eskeman Nybegynder
09. april 2003 - 23:04 #4
Ja, jeg kører den nyeste driver.
Avatar billede a.schou Nybegynder
11. april 2003 - 14:42 #5
Jeg har haft det samme problem, bare med en microsoft mus, det var bare p åen stationær. Da jeg fjernede mit webcam fra den anden port virkede det i gen..
Avatar billede eskeman Nybegynder
12. april 2003 - 14:33 #6
Jeg har ikke noget siddende på den anden port...
Avatar billede a.schou Nybegynder
12. april 2003 - 17:46 #7
Har du så prøvet at sætte den i den anden port? Prøv evt. at checke i BIOS om USB er enabled.
Avatar billede a.schou Nybegynder
12. april 2003 - 17:47 #8
Hvad med driveren til USB porten/chipsættet er den opdateret?
Avatar billede eskeman Nybegynder
13. april 2003 - 19:44 #9
Ja, den er også opdateret.
Avatar billede a.schou Nybegynder
13. april 2003 - 19:48 #10
Har du prøvet med en anden mus? Det kan godt være musen der er defekt, præcis hvilken logitech mus er det?
Avatar billede eskeman Nybegynder
14. april 2003 - 08:32 #11
Ja, jeg har prøvet med en anden mus. Samme problem. Det er en Logitech MouseMan Cordless Optical.
Avatar billede a.schou Nybegynder
14. april 2003 - 08:39 #12
Har du også prøvet med en ande sender? er du sikker på at der er batteri nok på?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2003 - 08:45 #13
har også haft sådanne en mus det var musen der var gået i stykker i mit tilfælde så da jeg udskiftet den med et helt andet mærke var problemet løst
Avatar billede eskeman Nybegynder
15. april 2003 - 12:10 #14
Det viste sig, at jeg åbenbart havde fået fat i nogle dårlige batterier. Jeg prøvede at skifte dem igen, og det hjalp.

a.schou, kan du ikke oprette et svar, så du kan få nogle point?
Avatar billede a.schou Nybegynder
15. april 2003 - 15:16 #15
Det skal jeg nok.. Og tak for points... :)
Avatar billede eskeman Nybegynder
15. april 2003 - 16:25 #16
Tak for hjælpen. Det viste sig jo at være ganske simpelt...