Avatar billede how Nybegynder
11. april 2003 - 18:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rocketarena

Er der slet ingen danske rocketarena servere mere som virker?

og i så fald hvad for nogle?
Avatar billede fangel Nybegynder
11. april 2003 - 18:47 #1
1) vælg det rigtige site at stille dit spm på (og exp.dk er faktisk slet ik' en spil side, men en IT side)
2) hvis du absolut vil stille spm'et på exp.dk, så vælg den rigtige kategori... "Fri Debat"...

Morten
Avatar billede how Nybegynder
11. april 2003 - 19:05 #2
jamen jeg kunne ik finde den!
Avatar billede fangel Nybegynder
11. april 2003 - 19:26 #3
fri debat er der altså... led lidt længere tid næste gang... tror den ligger under "Generalt : Fri Debat"
Avatar billede how Nybegynder
11. april 2003 - 20:13 #4
Det er osse lige meget så flytter jeg bare lortet hvis det skal være på den måde!

Men det hedder altså generElt og ikke generAlt...

Jaaa, husk LIGE det til en anden gang!
Avatar billede fangel Nybegynder
11. april 2003 - 20:25 #5
how => egentligt synes jeg ikke at jeg har været ond / nedladende på nogen måde, så hvis du ikke har noget med det, så vil jeg gerne have en forklaring på hvordu du pludseligt får en sådan træng til at nedgøre en så lille ting som en stavefejl...

Morten
Avatar billede how Nybegynder
11. april 2003 - 20:31 #6
Det er for dit eget bedste...man kan jo ikke tage nogen, som laver en SÅ grum, stavefejl alvorligt, vel?

Jeg kan ikke forklare hvorfor at jeg "nedgører" din stakkels uskyldige stavefejl - af hjertet undskyld.

Desuden så hedder det "trang" og ikke "træng". Du burde tage nogle kurser elller noget.

På forhånd undskyld.
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 11:42 #7
nu synes jeg vi skal stoppe denne tvist da ingen for noget af det... i forhold til mange andre spørgsmål, se er de fejl jeg laver mindre... prøv at læs de nyeste 25 spørgsmål igennem, og så se om du ikke finder min. 5 personer der staver ringere end jeg gør...
de stavefejl jeg laver forringer på ingen måde mit svar, som er fyldt ud kompetent...

SÅ, grav lige stridsøksen ned... det skader ingen, snare tværtimod...

Morten