Avatar billede jimsim Nybegynder
14. april 2003 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

"spil" til de helt små

Kender I nogle spil til de helt små, omkring 2 - 3 år.
Spil eller små programmer til underholdning.
Vi har et der hedder "Keyboard Pounder" hvor man bare skal trykke på alle tasterne så sker der noget. Det er rimelig godt.
Har prøvet "Bygman Bob" men det er nok fra de 3 og op efter. Ellers køre vi man paint og notepad... :) heh
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. april 2003 - 22:31 #1
PS. må gerne være spil med dyr... men selvfølgelig ingen betingelse.
Har også "Pie Tubbies" og "Marble Buster"
Avatar billede bredker Nybegynder
14. april 2003 - 23:12 #2
kik efter når nogle af databladene som computer for all og alt om data , har dem med
der er nogle gange de cder med der heder 100 små spil eller lignende , der er mange gode små spil med til mindre børn
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2003 - 23:13 #3
http://www.raize.com/CProducts/BabyType - vel lidt ligesom "Keyboard Pounder" :)

(Ellers så spiller min søn på 2½, Pixeline og Teletubbies + en gang i mellem byggemand bob :))
Avatar billede photop Nybegynder
14. april 2003 - 23:15 #4
Jeg kender ikke personligt noget til titlerne, men et kig på www.edbpriser.dk under kategorien pc -> børnespil kan i hvert fald give inspiration. Der er flere hundrede titler.
Avatar billede amd Nybegynder
15. april 2003 - 11:55 #5
pixeline eller magnus og myggen ?
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 22:44 #6
lukketid
Avatar billede jimsim Nybegynder
23. april 2003 - 02:41 #7
Ferietid... Skulle lige hjem.
Nå men takker, nu har jeg da lidt at begynde med.