Avatar billede Slettet bruger
21. april 2003 - 03:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Front Page 2000 office

Jeg skal hjælpe en ven med at oploade hans hjemmeside, men nu bruger han frontpage og det kender jeg ikke meget til.

Hjemmesiden skal ikke oploades i roden, men i et dir der hedder home. så normalt når man oploader ender det i domain\her, men det skal så oploades i domain\home\her.

Hvordan gør jeg så den udgiver i diret home? Hvis i kender et sted hvor det er god beskrevet vil det være at foretrække, men ellers bare i korte træk.
Avatar billede schaefner Juniormester
21. april 2003 - 03:50 #1
Udmiddelbart skal du bare uploade til home og så vil det virke. På mit eget webhotel er mappen til filer der skal vises på hjemmesiden "www"

/Jesper Sørensen
Avatar billede schaefner Juniormester
21. april 2003 - 03:53 #2
Det vil så selvfølgelig virke ved at skrive domain.dk og altså ikke domain.dk/home/ selvom filerne ligger i mappen home
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2003 - 10:57 #3
Når der bliver oploadet så ender filerne i diret før home, så derfor virker det ikke. Jeg skal havde den til at gå et dir frem (til home) før den oploader.

Nu oploader den helt tilbage i domain\her hvor det naturligvis ikke virker, så det skal i domain\home\her
Avatar billede sworld Nybegynder
21. april 2003 - 12:11 #4
Avatar billede eyvind Seniormester
21. april 2003 - 18:55 #5
Din ven kan i FP Dansk udgave læse lidt om udgivelse i hjælp.
Hjælp>smart søgning> skriv: udgive websted >søg
Her står lidt om udgivelse (opload).
Eyvind.