Avatar billede tomse6 Nybegynder
21. april 2003 - 11:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

grafik igen igen???

Jeg har downloaded den driver du(retaxes) anbefalede men det er stadig det samme??? har du nogen foreslag hvie der er andre der nogen foreslag så er det fra et spørgsmål vdr. grafik i kan gå ind og se problemet spørgsmålet hedder grafik??? mange hilsner tomse6.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. april 2003 - 11:53 #1
lad være med at oprette så mange spm om det samme .. vent hellere med at accepterer svar til du har fået styr på det.
Avatar billede tomse6 Nybegynder
21. april 2003 - 12:11 #2
ok det skal jeg nok, men er ny og lidt forvirret over mit problem.
Avatar billede ostechristian Nybegynder
21. april 2003 - 13:24 #3
Jeg har også haft problemer med mit grafikkort engang, så jeg formaterede harddisken, for jeg har hørt at det nogen gange går væk efter man har formateret den, men ved mig hjalp det ikke. Jeg sendte bare grafikkortet ind for der var garanti på. Jeg synes du skulle prøve at formatere harddisken og hvis ikke det hjælper så send grafikkortet tilbage hvis du altså har garanti på det. Held og lykke med det!
Avatar billede tomse6 Nybegynder
21. april 2003 - 14:51 #4
Det prøver jeg måske, men der har ikke været noget galt før???
Avatar billede ostechristian Nybegynder
21. april 2003 - 14:54 #5
Der var heller ikke noget galt med mit grafikkort det kom bare lige pludseligt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. april 2003 - 15:22 #6
tomse6> for ikke at miste overblikket ville det være en god idé at bringe referencen til dit oprindelige spm..
Nu ved jeg godt at det er grafikken den er gal med, og jeg kan forstå at den har virket engang.
har du installeret noget der kan optage processoren så meget at det ser ud som om din grafik hakker.
Endnu en gang, hvor meget ram har du (ikke grafikram der er på 32Mb).
En idé ville være at gennemgå maskinen med Sandra, det kan måske fortælle dig hvor du skal sætte ind.
Fjern evt. alle kørende programmer og test igen med sandra.
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. april 2003 - 15:23 #7
her kan du hente Sandra http://www.sisoftware.co.uk/
Avatar billede tomse6 Nybegynder
21. april 2003 - 15:39 #8
Jeg henter det lige
Avatar billede tomse6 Nybegynder
10. oktober 2011 - 18:21 #9
Ok.
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
13. oktober 2011 - 08:21 #10
forsøger at installere, hvis det ikke virker så re installere igen