Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 00:20 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Et ganske, alm. logo

Hej alle X-perter.

I forbindelse med den flash-forfilm, jeg håber at få lavet herigennem ( http://www.eksperten.dk/spm/341467 ) skal jeg også bruge et logo til siden.

Siden er med ganske alm. hvid baggrund og fortrinsvis sort tekst (og nej, jeg er ikke webdesigner).

Sidens URL er http://www.champagnebold.dk

I banneret skal følgende indgå:
- En håndbold
- En champagneflaske/-glas
- URL'en
- ...ellers er der frit valg.

Farverne skal helst være neutrale, da baggrunden som sagt er hvid og teksten sort.

På forhånd tak.

- Morten.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 06:41 #1
det er en svær opgave menn jeg tror godt jeg kan klare det..
Jeg prøvr.
Hvor skal jeg sende det logo til?
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 06:49 #2
Såå nu er jeg næsten færtig
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 06:58 #3
Nu er jeg færtig men hvor skal jeg sende den banner til?
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 07:01 #4
Hmm jeg er færtig og jeg skal give dig den menn hvor skal jeg sende den til??
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 07:11 #5
Ifølge reglerne skal du legge det opp på nettet slik at også andre brugere af Eksperten kan se det banner (ellers risikerer du at blive anmeldt).
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 13:32 #6
Altså kan jeg ikke bare ligge det ind på min hjemmside under bannere?
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 13:55 #7
jo det kan du godt. Du kan for eksempel lave en ny katalog under din webside som jeg har gjort kengun.com/eksperten. Men det er det samme hvor du legger det op. Det er bare sådan at alle skal kunne se det :)
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 14:13 #8
Ja det er også godt nok..
henter du så billedet der fra??
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 14:15 #9
jeps.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 14:15 #10
men kan jeg ikke bare lave et link hvor der står Eksperten også der inde er der de ting ok?
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 14:17 #11
jo det bliver det samme. Du kan linke direkte til dit banner som for eksempel kunde være www.dit-domæne.dk/eksperten/billede.jpg :)
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 14:18 #12
Altså min hjemmeside har jeg ikke købt...
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 14:19 #13
jeg har fået den gratis inde på friserverplads.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 14:20 #14
nå, men det er da ok. (ps! fang mig gerne på msn, klik mit nick, så kan jeg fortelle mere der slig at vi ikke "spammer" det her spørgsmål for meget).
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 14:21 #15
min e-mail er splatter11@hotmail.com jeg har også msn
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 14:22 #16
du er ik på msn nu....
Avatar billede dk-morten Nybegynder
22. april 2003 - 14:51 #17
Ups gå ind på min hjemmeside http://www.friserverplads.dk/csklanskum/
Den er ikke opdateret i nu
den er helt ny såå
men opdatere den idag
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 18:33 #18
nogen bestemt str??
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 18:48 #19
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 19:01 #20
jkmedia ->
Jeg synes det er et par rigtig gode forslag - dog er håndbolden nok at foretrække fremfor champagnen - størrelsesmæssigt, da det jo primært er en side om håndbold.

Angående størrelsen er det egentlig underordnet. Jeg skal bruge en mindre (max 200x200 og så en - i mere eller mindre - bannerstørrelse, altså noget 450x70 eller noget i den stil).

- Morten.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 19:22 #21
oki, jamen jeg laver det lige lidt om...
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 19:34 #22
du mener vel at banneret skal være 468*60 ikke??
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 19:49 #24
jkmedia ->
Det er kanon godt! :o) Hvilken størrelse er logoet i? For når det passer sådan nogenlunde, så smider jeg pointene i din retning, - hvis ikke der er andre hurtige...

- Morten.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 19:56 #25
Logoet er i 200*233 og banneret er i 468*60
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 19:59 #26
jkmedia ->

Ja, jeg skrev tidligere max 200x200, men jeg sidder lige og overvejer, om jeg skal have banneret øverst på siden (i stedet for "Velkommen til...") og så logoet på de enkelte undersider - eller omvendt... og før jeg helt har besluttet mig ved jeg ikke hvilken størrelse logoet skal have.

- Morten.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 20:01 #27
helt i orden, du siger bare til....
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 20:04 #28
Jeg tænkte på, kan du lave logoet - udover de 200x233 i en anelse mindre og en anelse større udgave (altså noget med 170 og 250), for så er det ikke noget problem for mig at vælge, når jeg placerer det på websiden? Så smider jeg point efter dig med det samme...

Tak for hjælpen.

- Morten.
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 20:13 #30
Tusind tak for hjælpen, jkmedia, det var lige hvad jeg havde brug for.

Og undskyld besværet.

- Morten.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 20:26 #31
ingen problemer, glad for at jeg kunne hjælpe!! (og tak for pointsne!!)
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 20:36 #32
jkmedia ->

Det var så lidt. Du kan se banneret øverst på www.champagnebold.dk nu - der går nok et par dage før logoet kommer på undersiderne, skal lige finde ud af hvordan og hvorledes... men tusind tak!

- Morten.
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 20:41 #33
jkmedia ->

Hov, jeg ser lige du har skrevet "champangebold" og ikke "champagnebold" - gider du lige rette det? (gn og ikke ng)

På forhånd tak.

- Morten.
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 20:56 #35
Jeps, tak skal du have, jkmedia. Alt i orden :o)

- Morten.