Avatar billede lordhead Nybegynder
22. april 2003 - 17:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Topbanner til firmaside .....

Hey.
Jeg har gang i et projekt, hvor jeg lige mangler et topbanner...
mit nuværende kan ses på http://home20.inet.tele.dk/runedjurhuusandersen/banner1.jpg - det må gerne være noget i lignene.
Som i kan se er siden en "VVS" side, så hvis i kunne få nogen vand-ting med på banneret ville det være godt!
ang. farverne og størelsen er der frit valg. det skal dog kunne passe sammen med resten af siden.
altså skal det bruges i toppen af en "table" og neden under skal der self. være plads til en manu, og selve siden!!

Jeg håber at nogen vil se på sagen, og jeg synes selv at jeg har gjordt det klart hvad det er jeg forlanger - nemlig ikke særelig meget!!

Det skal også lige siges at jeg giver 120 points for et rigtigt flot banner, som jeg vil bruge til min side.
---
Rune Djurhuus Andersen.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 17:41 #1
Kunne man måske se siden??
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. april 2003 - 17:42 #2
hvad mener du? jeg er ikke begyndt endnu!!

ved ikke om jeg har sagt det før, men kan først gå i gang når jeg har fået lavet et topbanner!!
---
Rune Djurhuus Andersen.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 17:49 #3
oki, du skriver bare: "det skal dog kunne passe sammen med resten af siden." så tænkte jeg at det kunne være du havde lavet noget eller tænkt på noget...Men jeg prøver!!
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. april 2003 - 17:50 #4
jkmedia ---> hvis du kan HTML så kan jeg vise dig table koden (noget i den stil):

<table width="700" align="center" valign="middle" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td align="center" colspan="2">
<!-- HER KOMMER TOPBANNERET--->
</td>
</tr>
<tr>
<td align="center" rowspan="1">
<!--- Dette bliver så menuen ... ---->
</td>
<td align="center">
<!--- Her kommer indholdet ... --->
</td>
</tr>
<tr>
<td>
<!--- Her kommer firma adresse og tlf nummer ... osv. til at stå --->
</td>
</tr>
</table>
Avatar billede locturian Nybegynder
22. april 2003 - 17:53 #5
Hvis du er et 'firma' hvorfor så ikke betale dig ud af det, og trække det fra i skat? - Så bliver din side langt mere prof. og atraktiv...
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2003 - 18:05 #6
mener du at Ekspertens brugere ik er "proffe"?
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. april 2003 - 18:17 #7
Hehe ...
Det såkaldte "firma" er ikke det helt STORE firma, faktisk består det kun af een selvstændig mand, og det er faktisk mig der ligger mig ud for at være "webdesigneren" til denne "firma" side :o)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 18:23 #8
hmmm...kunne ikke rigtig få noget til at passe sammen, men jeg fik dette bikset sammen...
http://www.wanna.dk/exp/343330/topbanner1.jpg
http://www.wanna.dk/exp/343330/topbanner1-2.jpg
Adresse osv... kan selvfølgelig ændres!! eller direkte fjernes!!
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. april 2003 - 18:26 #9
Jeg må sige til dig ...
At jeg ren faktisk har fundet et banner til min side.
Men fordi du har brugt så "lang" tid på det synes jeg faktisk du skal have pointsne!!.

By the way, et kanont flot banner ellers!!
---
Rune Djurhuus Andersen.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
22. april 2003 - 18:27 #10
oki, jamen jeg takker... Men syndt at du ikke kunne bruge det!! Men du er velkommen til det alligevel, hvis det skulle være!!!
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. april 2003 - 18:28 #11
mange tak ...
det kunne jo være man fik brug for det på et andet tidspunkt :o)