Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
22. april 2003 - 21:54 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

pdf

Jeg skal bruge et program der enten kan konvertere pdf filer til wordfiler , eller et hvor man kan redigere og kopiere tekst fra pdf filer .. kan ikke selv rigtig finde noget .. på forhånd , tak .
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. april 2003 - 21:56 #1
Kik på Omnipage pro version 12 (version 11 og frem kan bruges) har kan du foretage elektronisk scanning af dpf dokumenter til word dokumenter.
Omnipage er et OCR program til tekstgenkendelse af indscannede dokumenter og et af de bedst på markedet
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2003 - 21:59 #2
http://www.intrapdf.com/ - så kan du bare kopiere over i et word dokument :)
Avatar billede sukos Juniormester
22. april 2003 - 22:01 #3
Jahhhh, du kunne jo prøve at kikke lidt på PHP (hvis det er via http) :O]

www.php.net

http://www.php.net/manual/en/function.pdf-open-file.php
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
22. april 2003 - 22:53 #4
Jeg kunne godt tænke mig et program der ikke var freeware , eller som jeg i det mindste kunne bruge her og nu eller bare i min. 1 dag . - det du skriver john_stigers er et rigtig godt program .. det gider bare ikke virke som det skal, andet end når man har købt det program .
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
23. april 2003 - 00:36 #5
eller hvis der eventuelt var en af jer der gad gøre det php halløj for mig , så kan jeg kontaktes på ICQ nummer 124003940 , eller msn på noqure-amnesia@ofir.dk .
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
23. april 2003 - 00:39 #6
eller hvis der er nogen der lige kan fikse en 3 pdf dokumenter på anden måde , til noget tekst jeg kan arbejde med , eller kopiere ind i word . - så kontakt mig :)
Avatar billede halifax Nybegynder
23. april 2003 - 01:15 #7
pdf2txt - Ved ikke om det kan opfylde dit "1 dags behov". Programmet koster, men der er Free Download. Prøv om uregistreret version kan bruges for dig.  :)
Avatar billede lrd Nybegynder
25. april 2003 - 10:14 #8