Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
25. april 2003 - 09:23 Der er 2 kommentarer

Vinduer

Jeg sidder her i min projektuge i teknologi på HTX hvor hovedemnet er tryghed. - Jeg har så valgt at ville sikre vinduerne mod brud i underetagen af huset. Jeg har set på Vinduer af Polycarbonat, men da det koster 1500 kr/m2 for 4mm blev den idé hurtigt droppet. Jeg vil så høre om der er nogen der har nogen andre idéer til sikring af vinduer og deri ruderne specielt - eller om der er nogen der har læst noget nogen steder.
På forhånd , tak .
Avatar billede lrd Nybegynder
25. april 2003 - 10:09 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=freeztyler2k&option=24

Tror du ikke det er på tide at afslutte nogle spørgsmål hvis du vil have mere hjælp her på E!! Du har over 1300 point ude så luk dem du har fået besvaret.
Avatar billede ebe Praktikant
25. april 2003 - 11:05 #2
jeg venter også lige med at svare, til nogle af de andre spørgsmål er lukkede....