Avatar billede freako Nybegynder
28. april 2003 - 16:17 Der er 1 kommentar

Brightness

Hej
Jeg har problemer med min brightness!

Jeg kan ikke få den instillet til at være lysere end den er nu, og det betyder at når jeg ser DVD eller spiller spil, så når der er en lille smugle mørkt, så kan jeg ikke se noget som helst. Jeg har prøvet at pille lidt ved indstillingerne under Avanceret når man kigger på grafikkortet, men det kan ikke være det rette. Ellers er det bare mig der ikke gør det rigtigt.
Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Brightness på min skærm er allerede på max, så den kan jeg ikke skrue op for.

Min computer:
WinXP Office Pro
ASUS Geforce 2 Delux v7700 64Mb DDR-Ram
Hansol 701P
Intel P4 1800Mhz
Soltek SL-85DRV3

På forhånd tak for alt hjælp!
Phi|
Avatar billede klas Juniormester
28. april 2003 - 20:46 #1
Jeg har faktisk samme problem.. Tidligere kunne jeg godt ændre lysstyrken i mine indstillinger, men nu sker der intet når jeg ændre det....

Man kan hente programmer som kan ændre lysstyrken på skærmen.. men så langt er jeg ikke selv nået endnu..