Avatar billede grunken Nybegynder
28. april 2003 - 18:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IIS 6.0

Nogen der ved om det bliver muligt at opgradere sin iss 5.1 til en 6.0 på xp

eller er den eneste mulighed at spare op til en 2003 server ?

Mvh.
Grunken
Avatar billede hojben Novice
28. april 2003 - 18:37 #1
Sidste mulighed skulle jeg mene... :)
Avatar billede burningice Nybegynder
28. april 2003 - 18:41 #2
IIS er ikke et selvstændig produkt man kan installere. Til hver version af windows har der været en version af IIS, og kun den version kan bruges. Sådan har det altid været, og er det stadigvæk :)
Avatar billede grunken Nybegynder
28. april 2003 - 18:45 #3
Cyperfessor og hojben vidste det egentligt godt :(

Men muligheden burde jo være der da teknologierne på systermene ligger så tæt op af hinanden

Nå men M$ ser bare guld, lig lige svar så i kan dele :)
Avatar billede hojben Novice
28. april 2003 - 18:48 #4
Forlader gerne mine synder.. men stjæle point fra Grunken.. Nul putte SÅ lavt daler jeg sq ik ;o)
Avatar billede burningice Nybegynder
28. april 2003 - 18:51 #5
grunken>> iis 6.0 er forresten skrevet helt fra bundet, så helt tæt op af hianden ligger iis 5 og 6 ikke ;)
Avatar billede cougar Nybegynder
28. april 2003 - 18:55 #6
Det eneste mulighed er Windows Server 2003, dog behøver man ikke købe en hel server version hvis det kun er webdelen du er interesseret i, da Windows Server 2003 også er kommet i en Windows Server 2003 Web Services version, kun til at kører webserver.
Avatar billede cougar Nybegynder
28. april 2003 - 18:58 #7
Windows Server 2003 Web Server Edition koster ca. $397, hvor en standard edition koster $999, afhængig af licenstype.
Bare for at give et indtryk af prisforskellene.
Avatar billede grunken Nybegynder
28. april 2003 - 19:06 #8
Ah rart at få lidt information der sparer en for nogen 1000 Cougar :)

Og i skal have tak for hjælpen, og når nu ingen andre mener at i skal have mine points så tilfalder pointene til cougar ;o)

Højben snøft, er mine ponts ik lige så goe som de andres ?
Avatar billede burningice Nybegynder
28. april 2003 - 19:15 #9
grunken>> nope... man kan nemlig ikke bruge dem til noget... eller, hmm... det kan man ikke med nogens point overhovedet ;)
Avatar billede hojben Novice
28. april 2003 - 19:17 #10
Har sq for mange selv ;) altså point *GG*
Avatar billede sworld Nybegynder
28. april 2003 - 22:58 #11
For lige at fortælle, at jeg har kontaktet M$ og som sædvanlig laver de lort i den, som man er vant til...

web edition vil KUN blive solgt ved køb af server.
Så ja MicroSucks rykker igen igen...