Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:39 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

uinstall programmer ?

hejsa..

jeg har lige installeret computeren forfra, nu hvor jeg har installeret små programmer kom der nogen reklamer programmer med som jeg prøver på at slette dem..

jeg har slettet alle progrmmer som jeg havde installeret fra kontrolpanel uinstall, men de reklamer programmer er stadigvæk på computeren, og det får min IE og denne computer til at vente i 15 sek. også åbne.

jeg har været ind i registeringseditor, men jeg sletter dem derpå, men de kommer igen når jeg genstarter computeren, hvorfor sker det ?
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. april 2003 - 12:42 #1
Download adaware fra www.lavasoft.de - den fjerner alle spyware programmer..
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:43 #2
jeg vil gerne selv lære hvordan man gøre, hvis det kan lad sig gøre at du fortælle mig det jpvj :)
Avatar billede swaxi Nybegynder
29. april 2003 - 12:43 #3
fordi der findes onde mennesker i verdenen.
hvilke reklamer er det ? og på hvilken måde kommer de frem ?
Avatar billede tobias28 Praktikant
29. april 2003 - 12:44 #4
Hvis det er programmer fra internettet, bør du slette alt i Temporary internet files. Der ligger tit en masse ragelse, der får ens computer til at køre langsomt.
Avatar billede tobias28 Praktikant
29. april 2003 - 12:45 #5
Start IE og gå i Tools -> Internet Options -> Delete files...
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:47 #6
i register:
FLT
Client (for imesh) som jeg har uninstalleret
IPinsight
RVP
nogen af de få stykker..
Avatar billede tobias28 Praktikant
29. april 2003 - 12:47 #7
Det kan også være at de ligger  mappen start. Kig i Start -> programmer -> start!  Ligger der noget du ikke vil have? Programmer i denne folder starter automatisk når Windows genstartes!
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:47 #8
www.lavasoft.de < den har fundet masser..hehe
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:48 #9
tovias < den er tom, jeg har også taget alt fra som starter ved windows opstart (msconfig).
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:48 #10
nu stater tingene hurtigere....takker jpvj :)
Avatar billede golden-dream Nybegynder
29. april 2003 - 12:50 #11
det kan skyldes fra visse film du har på din computer.. vcd osv.
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:52 #12
jeg har VCD film 5 stykker, men hvad rager det dem, jeg har aldrig kørt dem..

FLT kan ikke slettes ??
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:54 #13
hvergang jeg lukke programmet AD-aware6 så kommer de bliver IE og denne computer igen langsom...
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:54 #14
:( hvordan sletter jeg FLT programmet ?
Avatar billede jamal_s Nybegynder
29. april 2003 - 12:57 #15
FlashTrack RegKey Data Miner HKEY_LOCAL_MACHINE:SOFTWARE\Flt\
FlashTrack RegKey Data Miner HKEY_CLASSES_ROOT:CLSID\{665ACD90-4541-4836-9FE4-062386BB8F05}\flt.dll flt.dll
FlashTrack RegKey Data Miner HKEY_CLASSES_ROOT:TYPELIB\{7955EA20-E0D6-4A77-88B6-120674D979EA}\flt.dll
FlashTrack RegKey Data Miner HKEY_LOCAL_MACHINE:SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{665ACD90-4541-4836-9FE4-062386BB8F05}\flt.dll flt.dll
Tracking Cookie File Data Miner c:\documents and settings\admin\cookies\admin@x10[1].txt
FlashTrack File Data Miner c:\program files\flt\flt.dll
FlashTrack File Data Miner c:\program files\flt\flt.mon