Avatar billede bjarneha Praktikant
30. april 2003 - 08:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flere regler/emner etc

Er der nogen hints til at kunne lave flere regler i oragnisering, oprette flere emner over flere dag etc.
Outlook har et kedeligt lavt tal for disse ting, synes jeg !?
Avatar billede mile Juniormester
02. maj 2003 - 11:16 #1
Du kan anvende Funktioner - Guiden Regler. Den skulle give dig en mængde muligheder mht. regler.
Avatar billede bjarneha Praktikant
02. maj 2003 - 11:24 #2
jamen problemet er at der f.eks kun kan lavet etc. 10 regler, jeg ville gerne kunne lave måske det dobbelte !
Avatar billede mile Juniormester
02. maj 2003 - 11:48 #3
Microsofts beskrivelse er lidt defus nemlig

32 kb

Det er hvad der er at lave regler for. Når du når denne grænse, kan du evt. ikke oprette flere, eller nogle af reglerne vil ikke virke. du kan se størrelsen, ved at ekportere reglerne ud i en rwz fil, og tage egenskaber på den.

Men antallet er IKKE 10, det er mere et spørgsmål om, hvor komplekse reglerne er, og hvor meget plads de optager.
Avatar billede bjarneha Praktikant
03. maj 2003 - 16:06 #4
OK jeg er så blevet meget klogere og vil se om jeg kan gøre det bedre, tak
Avatar billede mile Juniormester
05. maj 2003 - 08:21 #5
Selv tak...