Avatar billede bjarneha Praktikant
30. april 2003 - 09:01 Der er 5 kommentarer

forkert kalender

Jeg har oprettet flere kalendere, men kun en af dem sender input til forsiden - outlook idag. Det er desvæære den "forkerte", hvordan ænder jeg dette, evt. kombinerer flere kalendere.
Avatar billede mile Juniormester
02. maj 2003 - 11:15 #1
Det mener jeg ikke at du kan...(medmindre du laver med kode, for Outlook i dag er i virkeligheden en html-side).
Avatar billede bjarneha Praktikant
02. maj 2003 - 11:26 #2
kalenderdata ligger vist i en fil/mappe et sted, men er bare umiddelbart ikke tilgængelig. !
Avatar billede mile Juniormester
02. maj 2003 - 11:44 #3
Som jeg har forstået det, vil du gerne have vist aftaler fra andre kalendere end standard kalenderen på "Outlook i dag". "Outlook i dag" er en standardkodet html side, der er programmeret til at vise aftaler fra standardkalenderen, og kun den. Hvis du vil have vist aftaler fra andre kalendere i dens oversigt, skal det kodes på html-siden.
Avatar billede mile Juniormester
02. maj 2003 - 11:45 #4
Du kan evt. prøve om du kan finde nogle oplysninger om "digital dashboard" på Microsoft.com. Jeg mener at de har lavet nogle værktøjer, der gør kodning af disse html-sider lidt nemmere for os alm. mennesker :-)
Avatar billede bjarneha Praktikant
03. maj 2003 - 16:08 #5
OK, jeg søger videre på Microsoft