Avatar billede giismo Novice
30. april 2003 - 11:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ang, regnskabs program.

hejsa.

er der ikke nogen der ligger inde med et godt regnskabs program jeg kan hente ned og bruge, da jeg har hådt brug for sådan et rimelig hurtigt.

er der ikke nogen der lige ligger inde med sådan et ville jeg meget gerne modtage et link hvor jeg kan hente et ned ( downloade )

håber der er nogen der kan hjælpe mig.

200 point til hjælperen.
mvh
giismo
Avatar billede skaw Nybegynder
30. april 2003 - 11:16 #1
prøv winkas www.decom.dk der ligger et demo du kan bruge det kan bare ikk årsafslutte ellers kan det alt
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. april 2003 - 11:23 #2
Jeg vil anbefale Stellar Office, det vist kan prøves gratis i en periode, godt program der ikke er særligt dyrt, heller ikke på lang sigt (i forhold til C5 f.eks.)
Avatar billede torleifj Nybegynder
30. april 2003 - 11:24 #3
www.winfinans.dk

Det kan bruges gratis op til et vist antal posteringer. Jeg bruger det selv og er meget tilfreds.
Avatar billede giismo Novice
30. april 2003 - 11:27 #4
hej bufferzone

hvor kan det program hentes henne. ???

mvh
giismo
Avatar billede dma Nybegynder
30. april 2003 - 11:39 #5
www.stellaroffice.dk

Summa Summmarum fra Stoneware (dansk) kan fås i en decideret gratis udgave!
(www.summarum.dk)
Avatar billede torleifj Nybegynder
30. april 2003 - 11:45 #6
Ja, her må jeg til at undskylde. Jeg droppede at fedte med winfinans og bruger summasumarum. Det er gratis og til at finde ud af selv om man ikke bruger det dagligt.
Avatar billede giismo Novice
30. april 2003 - 11:51 #7
tak for programmet.
Avatar billede jeffbeekhuis Nybegynder
09. december 2011 - 18:26 #8
Jeg er netop skiftet til et regnskabsprogram, der hedder Billy's Billing. Det er et nemt regnskabsprogram og billigt. Jeg fik en gratis prøveperiode på 30 dage, så jeg kunne se, hvordan det fungerede. Jeg kan kun anbefale dette regnskabsprogram til alle iværksættere eller virksomheder, der ønsker at have en overblik over deres virksomheds økonomi.

Regnskabsprogram Billy's Billing skal prøves.

Læs meget mere her: https://billysbilling.dk/regnskabsprogram