Avatar billede meinert76 Nybegynder
30. april 2003 - 13:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med at finde en fil på min pcér...

Jeg er igang med at skrive en opgave. Jeg har glemt det som jeg lavede igår i en fil som hedder endeligversion.doc.

Du kan have min makker lige sendt det som han har lavet til mig, som det har samme titel navn, nemlige endeligversion.doc..

Computeren skrev om den skulle overskrive den email som havde fået den min fil, ja trykkede jeg............

Og så er det som jeg skrev i går. væk....

Kan man finde en temp fil i computeren, så man jeg kan få det tilbage...
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2003 - 13:31 #1
har du prøvet at gå op i søg og søge efter din fil på hele c drevet
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2003 - 15:33 #2
Der er ikke noget at gøre. Har du først overskrevet en fil med en anden, er det eksistrende jo slettet. Ærgeligt, ellers...
Avatar billede jmajvig Nybegynder
30. april 2003 - 18:09 #3
jeg ville prøve at søge på  *.doc  det kan jo værre at der er en fil der ligner den  held og lykke
Avatar billede krillo Nybegynder
01. maj 2003 - 00:01 #4
hvis du har fået den over mail, og din egen også er kommet igennem mail, så er der en vah mulighed for at den ligger i temp mappen, måske temp internet makken, den mappe er i windows roden, helt specifkt ved jeg ikke, men du kan jo prøve at bruge f.eks. totalcomander til at søge efter temp mapper, men du skal først sørge for at du har gjort alle mapper synlige, det gør du under mapper i indstillinger....
Avatar billede krillo Nybegynder
01. maj 2003 - 00:02 #5
hvis du har XP, kan det også være en systemgendannelse vil virke, men jeg ved ikke om den genoprettet gamle file,,,
Avatar billede robotten Praktikant
07. maj 2003 - 12:33 #6
?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 12:54 #7
systemgendannelse gemmer IKKE filer
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 12:57 #8
jeg mener selvføgelig filer som doc. og i den stil
Avatar billede robotten Praktikant
08. maj 2003 - 14:23 #9
Reager her, og gennemgå dine mange åbne spm.!
Avatar billede meinert76 Nybegynder
14. maj 2003 - 14:57 #10
lukket