Avatar billede the_onliner Nybegynder
01. maj 2003 - 18:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

DVD til AVI?

Hvordan ripper (eller hvad det nu hedder) man en DVD film med VOB filer og det hele om til en AVI eller MPEG film? Skal man bruge et bestemt program?, hvilket?, er det gratis? og hvor kan man få det henne?

På forhånd tak,

Venlig Hilsen,

Rasmus Christiansen, www.arfgab.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 18:53 #1
brug ekspertens søgemaskine eller kig på www.dvdrip.dk
Avatar billede dennispc Nybegynder
01. maj 2003 - 18:57 #2
www.dvdtodivx.net Her kan du bla. downloade en trial af deres pgm.
Avatar billede funguy Nybegynder
01. maj 2003 - 18:57 #3
Brug programmet Super DVD Ripper... Finder lige et link!
Avatar billede funguy Nybegynder
01. maj 2003 - 18:58 #4
Avatar billede funguy Nybegynder
01. maj 2003 - 18:59 #5
Med Super DVD Ripper er det MEGET nemt... Sæt DVD'en i dit DVD-drev, vælg sprog (og undertekster), og sæt den igang... Det kan ikke blive meget nemmere! :)
Avatar billede dennispc Nybegynder
01. maj 2003 - 19:02 #6
bemærk lige at ved de ovenstående foreslag af programmer, er det formentlig kun trial og shareware versioner du får, hvilket typisk betyder at du kun kan rippe de først 5-10 min. Har endnu ikke fundet et 100% gratis pgm til dette formål, men vil meget gerne høre hvis i andre har ?
Avatar billede zyco Nybegynder
01. maj 2003 - 19:05 #7
Det bedste/nemeste program der finde til at lave "DVD til avi" er VidomiG

Guide på dansk: http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=10
Avatar billede zyco Nybegynder
01. maj 2003 - 19:11 #8
dennispc Han sagde det skulle være gratis :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 19:39 #9
Vidomi -> det nemmeste, men ikke det bedste :o)
Avatar billede funguy Nybegynder
01. maj 2003 - 19:43 #10
Mit program er ikke en trial... Har da rippet nogle af mine film uden problemer!
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 19:50 #11
Hvis du vil lave SVCD, så brug DVD2SVCD.
Det er en samling, af nogen af de bedste programmer der er lavet til formålet.
Læs lidt her:
http://www.doom9.org/mpg/dvd2svcd.htm
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 22:30 #12
wow jeg er enig i at super dvd ripper er nemt :) og den gjorde det med hele dvden og ikke bare 10 minutter ! :)