Avatar billede brianmp Nybegynder
04. maj 2003 - 17:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

For store ikoner i systray

Hej eksperter.

Jeg har et mindre problem med win XP. Alle mine ikone i systray er blevet størrere end de plejer. Jeg synes efterhånden at jeg har kikket over alt, men jeg kan ikke finde nogen løsning på problemet. Håber der er nogne der kan hjælpe.

MVH
B_M_P
Avatar billede mortrr Praktikant
04. maj 2003 - 18:13 #1
Størrelsen skifter sammen med størrelsen på maximer/minimer osv knapperne.
Så ind i Display properties - Appearance - Advanced - Caption Buttons - og skift størrelsen.

Ved desværre ikke hvad de hedder på dansk.
Avatar billede brianmp Nybegynder
04. maj 2003 - 18:23 #2
Det virker...

Jeg siger mange tak, smider nogle point i din retning. (håber du griber :)

MVH
B_M_P