Avatar billede djblues Nybegynder
05. maj 2003 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Link problemer

Følgende linje åbner en side i framen indhold :

<a href="http://www.jubii.dk" onClick="parent.frames['indhold'].location=this.href;return toggleMenu('menu<%=punkt%>')">OverMenu</a>

Jeg vil gerne kunne sætte et tomt link ind, der ikke laver noget istedet for www.jubii.dk .... Jeg har prøvet med
#, men her får jeg stadig åbnet en ny side i framen indhold.....

Nogen forslag
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. maj 2003 - 16:00 #1
prøv "about:blank"
Avatar billede djblues Nybegynder
05. maj 2003 - 16:03 #2
jo ja, men linket åbner stadig en tom side i "indhold" framen, og det må den ikke
Avatar billede jamal_s Nybegynder
05. maj 2003 - 16:05 #3
hvorfor ikke bare sådan ?

<a href="www.jubii.dk" target="indhold">Overmenu</a>
Avatar billede djblues Nybegynder
05. maj 2003 - 16:06 #4
hvad så med min return toggleMenu('menu<%=punkt%>')
Avatar billede olebole Juniormester
05. maj 2003 - 19:30 #5
<ole>

<a href="Gamle maend koder fedt" onClick="toggleMenu('menu<%=punkt%>');return false">OverMenu</a>

/mvh
</bole>
Avatar billede djblues Nybegynder
06. maj 2003 - 08:46 #6
olebole .... hvad så hvis jeg ændrer linket til et rigtigt link så åbner den jo ikke
Avatar billede olebole Juniormester
06. maj 2003 - 15:01 #7
Nej, men det var jo netop meningen, at der ikke skulle åbnes en side ... not?
Avatar billede djblues Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:52 #8
lukker