Avatar billede sosuadm Nybegynder
05. maj 2003 - 20:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Printerproblemer

Mine printere(HP2200DN) er begyndt at skrive en h....... masse sider ud med mærkelige tegn i første line. Det eneste jeg kan se i eventloggen er en meddelelse om at et printjob gik galt med en fejl i win32 ingen af mine serveren er inficeret med bugbear og de klienter jeg har checket er heller ikke inficeret med bugbear. Klienterne er Windows 98 og Windows XP
Avatar billede sworld Nybegynder
05. maj 2003 - 20:25 #1
Skift fra PLC5 til PLC6 driver
Avatar billede sosuadm Nybegynder
05. maj 2003 - 21:28 #2
Jeg benytter  allerede pcl6
Avatar billede sworld Nybegynder
05. maj 2003 - 21:38 #3
hmmm ja så springer jeg over :-)
Avatar billede casch Nybegynder
06. maj 2003 - 00:30 #4
prøv at skifte til pcl5. Den er mere kompatible end pcl6
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. maj 2003 - 10:23 #5
Det KUNNE være driveren der var blevet defekt, ja.

Hvordan er den koblet op? - det kunne nemlig også være støj på datakablet, så prøv at skifte det.

Endelig er der jo andre virusser end bugbear der laver "støj", men det er altså flere sider ad gangen, og da du allerede har tjekket for virus er det usansynligt.

Altså - Parallelkalbe - tjek det, og prøv evt. med et andet. Husk - helst ikke over 3 meter.

Netværkskabel - tjek kablet, og prøv evt at sætte printeren på en helt anden switch/hub.
Avatar billede sosuadm Nybegynder
06. maj 2003 - 23:07 #6
Alle mine printere har indbygget printserver og er placeret på hversin switch, og det er alle mine printere som har problemet, de er alle opdateret med den nyeste firmware.
Avatar billede sosuadm Nybegynder
10. maj 2003 - 00:04 #7
point går til casch
Avatar billede casch Nybegynder
10. maj 2003 - 00:19 #8
laver du så et nyt spørgsmål så jeg kan få mine point? ;)
Avatar billede sosuadm Nybegynder
11. maj 2003 - 23:39 #9
jeg forstår ikke helt, har du ikke fået point, jeg er ny her så er der noget jeg har overset.
Avatar billede casch Nybegynder
11. maj 2003 - 23:42 #10
nej jeg har ikke lavet noget svar, jeg kom med nogle kommentarer i første omgang for at finde ud af fejlen. Så fandt vi den og du acceptere dit eget svar! hvis du laver et nyt spørgsmål og linker til det her. Så svarer jeg i det nye spørgsmål og du acceptere og jeg får mine point ;)
Avatar billede sosuadm Nybegynder
12. maj 2003 - 00:39 #11
Er på vej