Avatar billede codpiece Nybegynder
06. maj 2003 - 12:44 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ctrl-Shift-Plus virker ikke i Excel 2000 på WinXP

Jeg har installeret Office 2000 på en ny Windows XP og nu virker Ctrl-Shift-Plus og Ctrl-Shift-Minus (på det numeriske tastatur) ikke længere.

Det var ellers to af mine mest brugte genveje til at hhv indsætte og slette en hel række eller kolonne.

Har jeg overset et flueben eller et registry-hack?

// codpiece
Avatar billede bak Seniormester
06. maj 2003 - 12:48 #1
Prøv med ctrl-minus
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. maj 2003 - 12:52 #2
Har lige kigget efter og har samme problem (Office XP SP2 / Windows XP SP1). Hvis du installerer og skifter til Engelsk keyboard virker CTRL+'+' og CTRL+'-'...

Virker som en bug i Office XP.
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. maj 2003 - 12:52 #3
argh... bak har ret. Det virker fint med DK tastatur. Man skal blot ikke bruge shift.
Avatar billede codpiece Nybegynder
06. maj 2003 - 12:55 #4
Det ser lovende ud, jeg tester det næset gang jeg kommer til maskinen
Avatar billede bak Seniormester
06. maj 2003 - 14:53 #5
svar :-)
Avatar billede codpiece Nybegynder
06. maj 2003 - 20:29 #6
Ctrl-Plus virkede - tak for hjælpen begge to

// codpiece